Bildtråd på Skruttarna #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jobbiga bakomliggande faktorer :/

Idag å andra sidan känns det något bättre eftersom jag och sambon löst en (för oss) omöjlig ekvation och planen ser faktiskt ut att hålla :D (lycklig)..

Grattis på 1 års dagen, två dagar sent :p

Härligt att höra att det känns bättre! Jobbigt när man inte mår bra...

Och tack :D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jag vet, helt galet! Tack, det värmer att höra :laugh: Din lilla skrutt är ju så go så det är inte sant! Han har sådana underbara ögon :love:

Och ja, huset är helt fantastiskt!

turbofling: Vad fin hon är! Hon ser alltid så go och glad ut :laugh:

---------------------------------------------------------------

KL

Titta vad My kan!!!



Helt plötsligt blev hon superstadig även utan stöd, och nu står hon mer än gärna helt på egna ben. Gungar i knäna gör hon också och lyser upp i hela ansiktet!

Vår dator gick sönder och sen dess har jag inget bilbbearbetningsprogram, så jag har inte kunnat beskära eller förbättre bilden, så ni får ta den som den är!

//Julia

Tack! Ja hans ögon är helt underbart makalösa, men som mamma är man väl lite partisk kanske ;)
------
Duktiga tjejen, vad häftigt att hon faktiskt står själv nu :banana:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Ja, jag vet! Det är helt galet vad tiden rusar iväg. Jag har aldrig förstått det där riktigt med att "småbarnsåren går såååå fort" förän jag själv blev mamma. Herregud, man hinner knappt blinka innan ungen står själv! Det är fantastiskt häftigt, underbart och roligt, men också lite vemodigt (om man får säga det). Tänk att jag aldrig ska få uppleva den här tiden med My igen :cry:! Det är tur att vi har så mycket roligt framför oss!

vindvissla: Ja, hon blir sjukt nöjd när hon upptäcker att hon står alldeles själv, Så kul att se!

via (o zody): Tack! Jag är en photoshop freak, så jag ska installera det på datorn, har inte riktigt hunnit bara.

tack alla för gulliga kommentarer!

//julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

kl

Nu blir det många kort på få dagar, men jag måste visa kort från babysimmet idag. Tror det blir debuten för mig här också :)

Photo_98656_1284228.JPG


Photo_98656_1284226.JPG


Photo_98656_1284225.JPG
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Vad mysigt ni ser ut att ha! :laugh:

Kl
Min katt är avundsjuk på Molly som får mat :p
Kan man amma katter? :laugh:
29650036.jpg


Såklart buke i bakgrunden :D
29650042.jpg
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Vad fina ni är, det ser så mysigt ut med babysim!

nisse haha jag hade nog inte försökt med katten om jag var du :D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Nja, kom på att det kunde göra lite ont med den sträva tungan och de vassa tänderna :crazy::D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Haha nej nisse låt inte katten smaka :D Får se hur vår katt reagerar sen, hittils har hon bara trampat omkring på magen utan att visa minsta hänsyn :p.

Molly är sååå söt, så charmigt med de där ögonbrynen hihi! :love:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Mysiga badbilder, visst är det toppen med det varma vattnet ?

nisse_: Hahaha, härlig kissekatt :D

Så är det ju helg igen och helg betyder obligatoriskt besök ute vid havet ;)
Jag bara älskar Göteborg sådana dagar som denna, blir alldeles superlycklig..

8530_173891521640_593031640_3170995_7150251_n.jpg


8530_173891496640_593031640_3170991_52113_n.jpg


8530_173891506640_593031640_3170992_6547329_n.jpg


8530_173891511640_593031640_3170993_1516428_n.jpg


Tyvärr glömde vi systemkameran hemma så det fick bli mobilbilder :)
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jag håller med, Göteborg är jättevackert såna där dagar! Och ni ser ut att ha så himla mysigt!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Mysiga badbilder, visst är det toppen med det varma vattnet ?

Mysigt är det att bada, men inte speciellt varm är det inte i den bassäng vi är (inte varmare än en vanlig bassäng).

Vilken härlig dag ni verkar ha haft idag, och vad söta tuffingar ni är båda två :)

Nisse- Jag blir pluttbebis sugen, dom växer för fort. Amma katten låter som en ond idé :)
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Det är underbart mysigt, älskar havslukten och skulle aldrig överleva utan närheten till havet..

nisse_: Ja visst :p, coola bruttor är bara förnamnet

turbofling:Men jaha :/, i vår babysimbassäng är det 35 grader varmt *längtar* ;)
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Gud så söt hon är! Men att amma en katt låter lite jobbigt, fy så ont det skulle göra :D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Amma katt hade jag nog låtit bli :crazy:
Men jag ger våra stallkatter överbliven ersättning & utpumpad bröstmjölk. Dom lapar glatt i sig båda.


Någon som vet när julmarknaden på Liseberg börjar?
Vi ska åka upp en weekend ganska snart, ska köpa ett duschpalats direkt hos grossisten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 859
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 318
Senast: Praefatio
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 018
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp