Bildtråd på Skruttarna #4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Men åhh sikken söt liten färsking

_Viva_: Snacka om glittrande ögon :)


Idag har hela familjen varit ute vid havet. Strålande stark sol, klarblå himmel och massor av vackert färgade löv på alla träden. ( blåste nordan dock ).

8530_171705006640_593031640_3154247_7124380_n.jpg

Men vet du vad, du är verkligen en sån där kalaspingla till mamma, som går runt och ser snygg och välmatchande ut :love: Själv luffsar man runt med håret på ända och kläder som inte passar ihop för fem öre! :rofl:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Här kommer några bilder på sötnöten Emil, gud så roligt det är nu att vara mamma, för det händer verkligen saker hela tiden!
Igår rullade han helt utan problem från rygg till mage :eek:

Älskade underbara, 3 månader och 2 veckor:

IMG_1356.JPG


IMG_1350.JPG


IMG_1366.JPG
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Men vet du vad, du är verkligen en sån där kalaspingla till mamma, som går runt och ser snygg och välmatchande ut :love: Själv luffsar man runt med håret på ända och kläder som inte passar ihop för fem öre! :rofl:

:o:love:

Men vet du vad, just exakt idag (:cry:) behövde jag verkligen få höra något sådant..

TACK Tillit :love:

Din lilla pojke är ju så söt, men redan 3 månader och vänder sig :confused: är du säker på att det är din lilla färsking du pratar om? :D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

kl

Här är min lilla goa 8,5 månaders tös! Hon står hela tiden, går längs möbler med en väldig fart och kryper hysteriskt fort! Det är full rulle hela tiden, och den där tiden då man bara kunde lägga eller sätta henne ner med lite leksaker och i lugn och ro göra iordning thé... den är totalt förbi! Men det är härligt att se henne utvecklas, och hon är helt underbart go!

Katten är spännande




Å så hitta man en till katt och blir såååå glad!


Going


Går själv med gåvagnen, med hysterisk mamma springande i haserna efter att hon föll så illa


Go och glad unge i sin säng





//Julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Åh, sötisen.
Elisa älskar katter med
Eller rättare sagt att dra dem i pälsen (Aj!) man får hänga med i svängarna.
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

kl

Emilia har hunnit bli 7 månader och jag tyckte det var dags för lite nya bilder

Nu har hösten kommit hit också, 25 grader för en vecka sen, 10 idag.

På väg till en kompis för att hjälpa till med flytt. Liten skada på näsan blev när saker flyttar på sig när hon reser sig mot dom. Full fart är det här, enda gången hon är still är när hon sover (knappt ens då).

Photo_98656_1283543.JPG


Photo_98656_1283545.JPG


Hjälper kompisen Jakob att packa upp hans leksaker i nya lägenheten

Photo_98656_1283544.JPG
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

:o:love:

Men vet du vad, just exakt idag (:cry:) behövde jag verkligen få höra något sådant..

TACK Tillit :love:

Din lilla pojke är ju så söt, men redan 3 månader och vänder sig :confused: är du säker på att det är din lilla färsking du pratar om? :D

Så passande, har tänkt på det varje gång jag ser dig på kort :) Men varför :cry:?

Haha ja jag kan knappt heller fatta hur fort det går! Han blir ju bara större hela tiden, det går verkligen i ett rasande tempo! Och vet du, i förrgår var det exakt ett år sedan jag testade positivt!!
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Så go (och som vanligt, jösses så stor hon redan är, står och har sig!!) hon är din My, och vilket drömhus ni verkar ha!! :love:
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jobbiga bakomliggande faktorer :/

Idag å andra sidan känns det något bättre eftersom jag och sambon löst en (för oss) omöjlig ekvation och planen ser faktiskt ut att hålla :D (lycklig)..

Grattis på 1 års dagen, två dagar sent :p
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Jag vet, helt galet! Tack, det värmer att höra :laugh: Din lilla skrutt är ju så go så det är inte sant! Han har sådana underbara ögon :love:

Och ja, huset är helt fantastiskt!

turbofling: Vad fin hon är! Hon ser alltid så go och glad ut :laugh:

---------------------------------------------------------------

KL

Titta vad My kan!!!



Helt plötsligt blev hon superstadig även utan stöd, och nu står hon mer än gärna helt på egna ben. Gungar i knäna gör hon också och lyser upp i hela ansiktet!

Vår dator gick sönder och sen dess har jag inget bilbbearbetningsprogram, så jag har inte kunnat beskära eller förbättre bilden, så ni får ta den som den är!

//Julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Go och glad är Emilia för det mesta, men hon har ett väldigt humör och kan snabbt skifta från glad till superarg. Att inte få krypa och ställ sig upp mot allt är inte populärt hos henne.

Vad duktigt din lilla (stora) tjej är, dröjer nog inte länge innan hon går helt själv. Jag är också avvundsjuk på erat hus.
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Ha ha, de låter rätt lika våra döttrar! My kan i princip växla från superglad till superarg (med betoning på ARG) på en halv sekund. Får hon inte som hon vill stämmer hon upp i ett ilsket vrål! Jag tycker att det är härligt med humör på de små liven =)

Ha ha, ja, huset är helt fantastiskt! Det är verkligen en dröm att bo här. Jag älskade vår lilla stuga som vi bodde i innan, och där finns så många minnen, men det är helt underbart att helt plötsligt ha det så öppet och ljust och att ha så stora ytor. Det är verkligen guld värt =) Och det är klart att det är extra speciellt att bo här när vi planerat och byggt huset själva :laugh:

//Julia
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Stora tjejen, det känns som det var igår du la ut alla pluttisbilder på henne ju! Hu, kommer tiden springa iväg lika fort när min Räka kommer ut? Läskigt haha. :D
Btw, vill du beskära bilden så kan du göra det i Paint! Tror även att Windows har en funktion i sitt bildvisningsprogram som heter "Rätta till" som funkar helt skapligt. Inget überbra, men det duger tills man har något annat liksom. :D
 
Sv: Bildtråd på Skruttarna #4

Vad duktig hon är som står redan och vad nöjd hon ser ut!
Det finns ett gratis bildredigeringsprogram man kan ladda hem på nätet som heter Gimp. Det är ett bra program, många föredrar det framför Photoshop.
(Jag är också väldigt förtjust i ert hus...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 859
Småbarn Tänker att jag gör en egen tråd om detta. Vilken av dessa förskolor skulle ni valt och varför? Skriv gärna om det är nått mer viktigt...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 318
Senast: Praefatio
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 018
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp