Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Jösses vad hon har ändrat utseende! Helt plötsligt är hon liksom ett barn och ingen bebis! Hur söt som helst naturligtvis :love:

//Julia
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Säkrast att hålla ett finger iaf
23995_400476836640_593031640_4375836_6418264_n.jpg

Men herregud vilken sötnos! :love: :love:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vilket mysigt vårväder ni ser ut att ha! Och jag håller med Freya, vilken liten tös hon har blivit, verkligen växt ur bebislooken. Skitsöt :love: Är mössan från villervalla? Jag tycker de har världens konstigaste storlekar....
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

*kl*
Även om jag är urusel på att kommentera alls små sötnosar så är det himla kul att titta på bilderna :laugh:Så kul att se dom utvecklas. :bump:
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Du är lite tokig du, piffig var nog det sista jag kände mig som där i skogen med baggybrallor och osminkad ..

Men kommentaren om Ella håller jag definitivt med om :p

Freya: Ja visst har hon ändrat utseende, har planat ut rätt rejält på kurvan och även om dom små goa kinderna är kvar börjar ansiktet ta en annan form än klotrund :D

Vindvissla: Ja vi har haft helt underbart väder flera dagar nu, Ella älskar att vara ute och upptäcka "världen". Mössan är från Villervalla, men jag tycker nog inte att deras strl är så konstiga?
Visst att inte kunna prova är svårt eftersom deras rekomendationer till var strl är lite svåra/knepiga kanske.
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Är mössan från villervalla? Jag tycker de har världens konstigaste storlekar....

Storlekarna är knepiga. Kan man inte prova mössan innan köp är det jättesvårt att få till rätt storlek. Tuva har 5-6 villervallamössor och alla är i större storlek än vad som står att hon birde ha. När hon var 6 mån hade hon 1-2 år. Nu i den nyaste vårmössan tog vi storlek 4-6 år (hon är 20 mån). Den är lite stor, men hellre det än vråltajt och åker upp vid öronen.

Tjejen i affären förklarade noga att vi inte skulle vara rädda att Tuva hade stort huvud för dom var väldigt små i storlekarna. :)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Storlekarna är knepiga. Kan man inte prova mössan innan köp är det jättesvårt att få till rätt storlek. Tuva har 5-6 villervallamössor och alla är i större storlek än vad som står att hon birde ha. När hon var 6 mån hade hon 1-2 år. Nu i den nyaste vårmössan tog vi storlek 4-6 år (hon är 20 mån). Den är lite stor, men hellre det än vråltajt och åker upp vid öronen.

Tjejen i affären förklarade noga att vi inte skulle vara rädda att Tuva hade stort huvud för dom var väldigt små i storlekarna. :)

Huh jag som just sitter och tittar runt och funderar på att beställa :eek:
Gäller det bara i mössväg eller alla kläder?
Såg att det stod "små i storelkarna" på några mössor.
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

jag tycker de är jättefina och jag skulle nog beställa igen - men....

Här är sam i en 6-12 månaders mössa tänkt till Isaac



och här är isaac i en 2-3 år som var till sam.....



Nu såhär tvärtom sitter de jättebra :D Jag köpte en 3-4 år också och den är för liten till Sam, den är i samma modell som den svarta fast i velour. Men kan man prova och skicka tillbaka så köp!
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Det är bara mössorna som är små. De andra kläderna har varit som alla andra kläder i den storleken.
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

KL

Jag var i rummet intill och packade skötväskan i all hast. Trodde mig veta att Milton lekte med sin vante som låg på golvet. Men han kunde visst inte vänta på att vi skulle komma iväg utan tog saken i egna händer. :D
100425-018_85499574.jpg


"Men mamma, jag vet ett mycket bättre program..."
100425-017_85499892.jpg


Bvc tycker han väger för lite. De har uppenbarligen inte sett honom ur denna vinkel. ;)
100425-029_85499975.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ja det har jag också hört, Ella har dock kunnat följa rekommendationen för mössorna hos Villervalla, men hon har inget litet huvud ändå..

Anledningen att hon såg ut som en Tomtenissa på en bilden är för att hon minsann bestämts sig för att det är vår och att hon inte behöver mössa..

Men om jag jämför med hennes Geggamoja-mössor är mössorna från Villervalla lite mindre faktiskt.

Skogstomten:
Om jag jämför kläder från Villervalla med andra kläder som E har så är det ingen skillnad. Det är nog bara mössorna som är något mindre i strl.
 
Senast ändrad:
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Isaac har fått smaka potatis (och banan och gröt) och det är mums.



Sam och hans älskade Daisy



Kan man se ut såhär på ett bröllop? Klädkoden är fri. (2-piece set lappen ska bort ;))

 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vilken charmerande liten man, självklart kan han vara sådär snygg på ett bröllop :-D

Sam & Daisy = Kärlek.
Det är fint att se kärleken mellan barn och djur tycker jag :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 690
Senast: Dorinda
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 237
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp