Bukefalos 28 år!

Bildtråd, skruttarna #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Idag var vi på naturhistoriska - mäkta populärt! Hon sprang runt i 2,5 timme innan mamma och pappa behövde åka hem och vila :D

IMG_0203.jpg


IMG_0246.jpg


Här satte hon sig resolut på golvet och snackade med grisarna :D

IMG_0240.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Hela familjen har sovit som stenar inatt :D. Jag trodde hon var lite liten för naturhistoriska, men hon tyckte det var jätteroligt! Det var mamma och pappa som blev trötta först, som sagt...
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

*kl*

Vi tröttnade på all snö och tog ett plan ner till värmen. en vecka på lanzarote var precis vad vi behövde. Även om vi nog var i behov av en veckas semester EFTER semestern;).

Åka flygplan är spännande fast man blir rätt trött...
DSC_0128.jpg


Saga traskar runt på stranden.
DSC_0295.jpg


DSC_0158.jpg



DSC_0175.jpg


Elivia köpte en båt att ha i poolen.
DSC_0160.jpg


På kvällarna var det minidisco!
DSC_0331.jpg


DSC_0321-1.jpg
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Vad mysigt med semester! Fast ni har väl ingen snö i småland nu? (eller är jag helt ute och cyklar)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Nej snön är borta nu. Förutom en del som gömmer sig under lite spånspill på stallplanen;).

Men när vi åkte för 2 veckor sedan fanns det fortfarande lite snö kvar och sen när vi kom hem hade det börjat bli grönt i hagarna. underbart!
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Duktiga grabbar hörru!

Liten bildbomb på Molly 7 månader imorgon.

Bada är kul! :
040.JPG


Att vara ute är mysigt:
069.JPG

084.JPG

090.JPG
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Goa lilltjejen som blir så stor, kan tänka mig att föräldrarna var tvärtrötta efter besöket ;)

LitenIsa: Jäklans vad härligt det såg ut, lite avis är jag allt..

Nevin: Så kul att du är lite mer aktiv i tråden igen, din grabbar utstrålar mycket glädje och livslust.

Nisse: Din Molly är bara för go helt enkelt :D

Några nya bilder på Ella som hunnit fylla 1 år och suttit upp till häst för första gången

Här tillsammans med sin kusin:
30803242.jpg


Goungar:
30803478.jpg


I stallet:
30803479.jpg


Lånar kusinens ponny :)
30803480.jpg


30803481.jpg


/C
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ser ut som hon och kusinen har roligt tillsammans :)
Men Ella ser inte ut helt övertygat om att rida är roligt :)
 
Sv: Bildtråd, skruttarna #5

Ja du tiden bara rusar på, men hon är så jäkla härlig nu. Babblar en massa och röjer som en liten miniapa :-D

Nisse: Eller hur. Bukebarn är söta som socker !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: iNTOHiMO
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 809
Senast: Dorinda
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
18 180
Senast: lizzie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 386
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp