Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror nog att jag räknar detta som misslyckat :crazy::rofl: Nu sitter jag med rosalila toning i och en påse på huvudet :rofl:
18222676_1434812879915283_8218805752887061227_n.jpg
 
Jag tror inte jag sett dig utan långärmat innan. Var inte riktigt beredd på tatueringarna, de är väldigt snygga, gillar färgerna passar ihop med ditt hår också. :up: :p

Haha! Det är få som är det. Jag ser tydligen inte ut som en tatuerad person, inte med så mycket som jag faktiskt har :p
Men tack :)
 
Betänk dock att @Dressyrtjejen_97 troligen är född 97 ;) I den åldern är alla över 30 lastgamla, speciellt om man bara umgås med jämngamla!
En butikspersonal skulle häromdagen beskriva en kund om hon bara "ja men hon var väl medelålders tant liksom, typ drygt 30". Just sayin ;)
Dagens ungdom liksom haha :rofl:
Ja folk yngre än 24 verkar tro att man blir gråhårig, rynkig och slutar ha roligt vid 28 eller något. Samtliga som reagerat med "vaaa!? Jag trodde du var typ 23!" när jag svarat hur gammal jag är har själva varit "typ 23" eller yngre. Ingen jämngammal har höjt på ögonbrynen så jag är övertygad om att jag ser ut som de 30 år jag är. (Folk äldre än 24 frågar förresten inte lika ofta om min ålder.)
 
Ja folk yngre än 24 verkar tro att man blir gråhårig, rynkig och slutar ha roligt vid 28 eller något. Samtliga som reagerat med "vaaa!? Jag trodde du var typ 23!" när jag svarat hur gammal jag är har själva varit "typ 23" eller yngre. Ingen jämngammal har höjt på ögonbrynen så jag är övertygad om att jag ser ut som de 30 år jag är. (Folk äldre än 24 frågar förresten inte lika ofta om min ålder.)
Eller hur.... Jag är 29 och folk envisas med att tro jag är mellan 16-18 eller något sånt (blir leggad på triss lottar jämt med). Men bara för man snart är 30 är man fan inte gammal.... Ingen av mina vänner eller bekanta på runt 30 ser mycket annorlunda ut nu än då dom va 20ish. Så är lite töntigt tycker jag. :) (man är varken gammal eller död för man är 30:p)
 
Jag är 29 och folk envisas med att tro jag är mellan 16-18 eller något sånt (blir leggad på triss lottar jämt med).
Vi ska alltid fråga om vi tror att personen kan vara under 25 år. I vissa fall ex. ny personal som är osäker, så brukar man säga att kolla leg. om personen ser ut att vara under 30 år.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
909
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 913
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
537
Senast: swemale
·
Tjatter Jag kommer ibland på mig själv med att tänka "äsch, orka" eller "vad spelar det för roll" kring saker som jag innan har lagt stor vikt...
2
Svar
27
· Visningar
1 698
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp