Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskemål kan man alltid ha, själv önskar jag att jag kunde ha motivationen att orka träna, för egentligen vill jag det men har ingen lust.
Jag önskar också att jag kunde få ändan ur och träna. Det är liksom en prioriteringsfråga. Och lite jobbigt att ta tag i också. Jag skulle t.ex. vilja träna kampsport men det finns inte mycket här ute, bara judo, och jag har ändå inget jag vill prioritera bort till förmån för det. Simma skulle jag också kunna tänka mig. Eller löpträning och styrketräning. Yoga gör jag då och då men har lite svårt att få till det regelbundet.

Igår fick jag i alla fall träningsvärk i magen av att rida. Hästen var på sånt humör att jag fick lov att jobba lite. Alltid något.
 
Jag önskar också att jag kunde få ändan ur och träna. Det är liksom en prioriteringsfråga. Och lite jobbigt att ta tag i också. Jag skulle t.ex. vilja träna kampsport men det finns inte mycket här ute, bara judo, och jag har ändå inget jag vill prioritera bort till förmån för det. Simma skulle jag också kunna tänka mig. Eller löpträning och styrketräning. Yoga gör jag då och då men har lite svårt att få till det regelbundet.

Igår fick jag i alla fall träningsvärk i magen av att rida. Hästen var på sånt humör att jag fick lov att jobba lite. Alltid något.
För mig är det ingen prioriteringsfråga, viljan finns men ingen motivation. Det är som idag, det snöar lite grann och jag tappar lusten helt att t ex gå en härlig promenad, sen är det så kallt ute. Ska försöka mig på ett krafttag när det blir lite varmare ute så jag inte fryser.
 
Det här var jag imorse när jag kom tillbaka till jobbet efter påskledigheten:
17904418_1625548307476009_5561869855163896304_n.jpg
 
En bra bild! Motivet är fint, och dessutom är den lyckad för att vara en selfie. Kanske är jag gammaldags, men många selfies tycker jag är misslyckade som bilder.
Ska erkänna att jag inte är något fan av att ta selfies, målet med den här bilden var att få med så mycket av bakgrunden som möjligt, dvs lastbilen. Blev lite fågelperspektiv vilket passade väldigt bra.
Sen förvisso tog jag inte en bild, utan några stycken, mest bara för att skärpan blev kass och de bilderna den blev bra på, ja då såg ja sur ut, hahahaha.Förvisso raderar jag de dåliga bilderna men ändå, jag är väldigt svår att göra nöjd. :p
 
Ska erkänna att jag inte är något fan av att ta selfies, målet med den här bilden var att få med så mycket av bakgrunden som möjligt, dvs lastbilen. Blev lite fågelperspektiv vilket passade väldigt bra.
Sen förvisso tog jag inte en bild, utan några stycken, mest bara för att skärpan blev kass och de bilderna den blev bra på, ja då såg ja sur ut, hahahaha.Förvisso raderar jag de dåliga bilderna men ändå, jag är väldigt svår att göra nöjd. :p

Det är ofta så, att andra har en helt annan uppfattning om bilder än vad man själv har. De bilder jag har varit mest nöjd med, har fått minst gillanden och tvärtom.
 
Det är ofta så, att andra har en helt annan uppfattning om bilder än vad man själv har. De bilder jag har varit mest nöjd med, har fått minst gillanden och tvärtom.
För mig har det snarare varit tvärtom, att de bilder jag gillar bäst är de som blir mest gillade. Vet inte om min estetiska ådra och perfektionisten spelar in där kanske, men vem vet. Finns undantag som bekräftar regeln också. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
949
Senast: skiesabove
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
578
Senast: Amha
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 038
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
552
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp