Black friday

Jag ska köpa en kamera. Det är ett köp jag planerat länge, men den är svindyr i vanliga fall så jag hoppas verkligen på att hitta den på rea... Jag ska även kolla om jag hittar någon billig och bra reflexväst eftersom den jag har nu verkligen sjunger på sista versen.

Att shoppa bara för sakens skull undviker jag, men är det något jag under hösten inser att behövs så försöker jag vänta till black friday eller annan rea för att se om det går att spara lite pengar.
Vilken kamera är det du vill ha? :D
 
Jag kommer inte att köpa något även om jag skulle vilja ha en ny kamera eftersom jag råkade avliva min gamla vid Byrums raukar i somras. Prioritet är att köpa nya däck till bilen och ett batteri till densamma. Samtidigt vet jag inte om min sjukskrivning blir godkänd så jag får hålla i slantarna.
 
Jag ska köpa julklappar. Jag har en lista på saker jag är på jakt efter. Jag hoppas på rea på en bokaffär. Jag skulle behöva ett par varma skor också men det får vänta till mellandagsrean. Hoppas få bättre shoppingförutsättningar då. Dvs att jag kan gå i affärer utan barnen ;)
 
Om det jag tänkt köpa till sambon i julklapp reas ut imorgon så slår jag nog till.
Annars ska jag bara hjälpa brorsan att hitta bästa klippet på en systemkamera som han spanat in, ett oerhört billigt sätt att få förkovra mig i min annars svindyra hobby :angel:
 
Behöver inget så blir inget handlande för min del.

Förövrigt hittade en kollega såna högtalare som han köpt några månader tidigare som var med på rean nu, kollegan satt och muttrade en stund efter som det var rea på dom nu tills han upptäckte att reapriset var samma pris som han gav för sina, samma butikO_o
 
Behöver inget så blir inget handlande för min del.

Förövrigt hittade en kollega såna högtalare som han köpt några månader tidigare som var med på rean nu, kollegan satt och muttrade en stund efter som det var rea på dom nu tills han upptäckte att reapriset var samma pris som han gav för sina, samma butikO_o

Nu bor jag visserligen inte i Sverige, men här i UK har det varit varningar om att företag smyghöjer priserna innan rean för att kunna sätta ett "reapris" som ligger runt originalpriset.

Jag tänkte därför inte titta på hur många kronor rabatt det är när jag kikar, utan se om jag hittar något där priset är vettigt för vad jag får för pengarna. Annars får det vara.
 
Nu bor jag visserligen inte i Sverige, men här i UK har det varit varningar om att företag smyghöjer priserna innan rean för att kunna sätta ett "reapris" som ligger runt originalpriset.

Jag tänkte därför inte titta på hur många kronor rabatt det är när jag kikar, utan se om jag hittar något där priset är vettigt för vad jag får för pengarna. Annars får det vara.

Samma varningar har gått ut i Sverige.
 
Nu bor jag visserligen inte i Sverige, men här i UK har det varit varningar om att företag smyghöjer priserna innan rean för att kunna sätta ett "reapris" som ligger runt originalpriset.

Jag tänkte därför inte titta på hur många kronor rabatt det är när jag kikar, utan se om jag hittar något där priset är vettigt för vad jag får för pengarna. Annars får det vara.
Samma i Sverige. Vi har lagt bevakningar på prisjämförelsesiter på saker vi är intresserade av.
 
Fråga, angående diskmaskiner, vad tusan är det man ska titta efter? Så länge disken blir ren och håller många år, så tror jag inte att pappa bryr sig. Bara välja ett bra märke?
 
Vovven behöver en lite större sele som han kan ha med vintertäcket och butiken jag vill köpa från ska ha lite rea, så kan ju lika gärna svänga förbi och kika just imorrn för att det passar bra.
Men lägger ingen större vikt vid Black Friday. Som sagt brukar många butiker öka priserna för att kunna skryta med större procent än det är i verkligheten, och hela grejen är totalt överhypad.
 
Jag ska jaga efter en speldator som funkar för Starstable ( :o ) och nya Sims. Som jag också ska leta efter, men kan nog "fetglömma" att det finns på rea :rofl:
Kanske en surfplatta med så jag kan fortsätta ligga i sängen och kolla på Netflix när den lånade "paddan" återförenas med sin rätta ägare...
Starstable kan du nog spela på vilken dator som helst. :D Sims är däremot svårare - min dator funkade okej tills jag köpte Cats and dogs... :(

Angående rea på Sims. Jag vet inte om du letar basspelet eller senaste expansionen, men Sims 4 och en massa expansion/game packs finns på ordentlig rea just nu. :)

Hojta gärna om du hittar en dator (laptop) som Sims 4 fungerar bra på!
 
Jag ska försöka köpa en tvättmaskin, jag tror att jag vill ha en Bosch men har inte bestämt någon speciell modell så får se vad det blir bra erbjudande på :)

Sen så vill jag köpa en parfym och två saker från Pierre Robert som dom har halva priset på.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 915
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 662
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp