Bukefalos 28 år!

Black friday

Halva priset på de trådlösa Skullcandy - hörlurarna jag suktat efter ett tag, så slog till. Lyckades även få hem lite kläder från Lager157 som de sålde för 24 kr/st!
 
Jag har äntligen fått iväg beställning på telefonen. Dock inte via den fliken som jag började i, den tuggar fortfarande... Men bytte webbläsare och tog mig igenom kassan smidigt :)
 
Jag är luttrad. Har i princip aldrig hittat något på någon rea eftersom jag alltid vill ha en specifik vara. Inte en 40" LCD, utan just det märket, specifikationerna och modellen och den har jag aldrig hittat. Iofs verkar det som micron jag köpte igår var på någon slags black week rea eftersom den nu annonseras som black friday av tretti. Påstådd prissänkning med 50% men fan trot. Som andra redan sagt så är det mer eller mindre kutym att man höjer priserna innan för att sedan trumpeta ut att varan nu är prissänkt. :mad:

Edit: Och där ser man, kollade just in black friday för hårddiskar på prisjakt. Jovisst det fanns en nedsatt med 500 kr, ja, förutom då att när man går in på hemsidan så har den utgått ur lagret... :meh:
 
Yep, precis den! Många som klagar verkar klaga på fraktkostnaden, och tja, den är ju som den är, men när det blir skriverier om dålig kundservice osv känner jag mig skeptisk, framförallt med tanke på vad kameran kostar.

Lite sent ute nu kanske men ändå...

Jag har inte köpt något dyrt från butiken men fick fel storlek på filter (med stora tumavtryck på glaset) när jag beställde. Returnerade, fick aldrig den storlek jag beställt från början och tyckte bemötandet var väldigt dåligt :down:
 
Jag har hittills köpt ett skinnförkläde (julklapp), 2 musik-dvder (julklapp), en bok om barnets första år (babyshower), en body och refill av bjölhinken :D

Dagen har bara börjat:angel:
 
Och så var hästens täcke hemklickat med 25% rabatt. Hade lite is i magen inatt och ytterligare lite lägre pris imorse än inatt. Fel färg kvar bara men vad sjutton, det är inte värt 500 spänn för rätt färg.

Tror ni distriktsvet har BF erbjudanden? Hunden tyckte det var en bra ide med ett besök där idag :S
 
Klickade nyss hem julklappar till maken, träningskläder :) Övriga julklappar är redan klart och varken jag eller hästarna behöver ha något så det blir ingen mer shopping nu :p
 
Lite sent ute nu kanske men ändå...

Jag har inte köpt något dyrt från butiken men fick fel storlek på filter (med stora tumavtryck på glaset) när jag beställde. Returnerade, fick aldrig den storlek jag beställt från början och tyckte bemötandet var väldigt dåligt :down:
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.
 
Jag har klickat hem en fodrad reflexjacka (knallgul) som är vattentät med andasfunktion för strax över 300 kr på en webshop (kostade ca 600 kr innan). Den ska jag ha när jag rider nu i vinter så jag syns riktigt bra i mörkret! Hoppas nu storleken jag beställde funkar med västen under... Men det borde den göra.
 
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.

Har du möjlighet att ta dig in till butiken (går det beställa online och hämta ut i butik?) så kanske det är ett alternativ?

Cyberphoto har förresten inbytesbonus just nu om du har ett hus du ändå ska göra dig av med. Tror inte det blir riktigt samma rabatt som hos Rajala men det är ett otroligt trevligt och seriöst företag att handla hos! *tips* ;)
 
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.

Ingen butik som har tex klarna? Då gör dom en liten kreditupplysning som inte syns för andra och "skadar" din kreditvärdighet på något vis. Du får 10 dagar på dig att betala eller returera. Har använt mig av det när jag handlat från en ny butik för mig och det har funkat jättebra.
 
Varit sugen på en vinterjacka ett tag men tyckt att den var för dyr. Idag fanns den med 30% rabatt på Sportamore, så då klickade jag hem den. Hoppas den passar bara...

Shoppade silverschampo & ett contourkit på Cocopanda också.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 043
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
716
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
786
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp