Bukefalos 28 år!

Black friday

Jag har haft Elgigantens väntrum tickandes en kvart nu. Håll tummarna att jag får fatt i en ny telefon. Min gamla har inte mycket ork kvar...
 
Ska se om jag hittar en BoT t-shirt till gubben i julklapp på rea. Horze brukar ha riktiga reor, inga smygökningar innan och dom har ju BoT sortiment.
 
Skulle behöva en ny dator, sitter just nu med pappas gamla jobbdator anno 2007...
Skulle också behöva en ny mobil då H.H försökte svara i min nuvarande för ett tag sedan... :p
Det lär väl dock sluta med ett par nya träns och några schabrak i vanlig ordning... :rofl:
Nej, men vet att jag ska köpa en balklänning till vinterbanketten med skolan på lucia iaf.
 
MyOne skulle ha 50% på "nästan allt", vad det nu betyder. Ska kolla på webben när klockan slår om och kanske åka till butik imorgon då jag har en nära mig.
 
Happ. Kameran jag vill ha finns på rea på EN sida, där är den ca 3000kr billigare än vad den vanligtvis är på andra sidor. MEN just den sidan har fått lite halvdana recensioner... :banghead: De har en fysisk butik inne i stan också, men att ta sig dit en sådan här dag.. Jag vet inte om jag orkar det.
 
Happ. Kameran jag vill ha finns på rea på EN sida, där är den ca 3000kr billigare än vad den vanligtvis är på andra sidor. MEN just den sidan har fått lite halvdana recensioner... :banghead: De har en fysisk butik inne i stan också, men att ta sig dit en sådan här dag.. Jag vet inte om jag orkar det.
Börjar sidan på R och slutar på ajala? :p Där köpte jag min kamera (visserligen en billigare variant) och det gick hur smidigt som helst!
 
Börjar sidan på R och slutar på ajala? :p Där köpte jag min kamera (visserligen en billigare variant) och det gick hur smidigt som helst!
Yep, precis den! Många som klagar verkar klaga på fraktkostnaden, och tja, den är ju som den är, men när det blir skriverier om dålig kundservice osv känner jag mig skeptisk, framförallt med tanke på vad kameran kostar.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 043
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
716
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
785
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp