Black friday

Jag ska passa på att kika runt efter julklappar jag har planerat att köpa! Ska även gå till ett shoppingcenter som jag sett ska ha bra erbjudanden (typ 20% på ett helt köp och liknande).
 
Jag hänger inte med riktigt, blir det rea på saker imorgon? Vet man redan nu vad rean blir på, eller kommer erbjudandena först imorgon då? Jag håller inte precis reda på reklam, kan man nog säga... :o

Jag skulle behöva en ny riskokare, någon som har några tips? :D

Vissa har redan lagt ut de erbjudanden som börjar gälla vid midnatt. Vissa har redan nu erbjudanden. Andra släpper erbjudanden vid midnatt. Andra släpper imorgon bitti. Men 24/11 - dvs imorgon - är black friday, en stor rea (tänk mellandagsrea) som importerats från USA.
 
Vissa har redan lagt ut de erbjudanden som börjar gälla vid midnatt. Vissa har redan nu erbjudanden. Andra släpper erbjudanden vid midnatt. Andra släpper imorgon bitti. Men 24/11 - dvs imorgon - är black friday, en stor rea (tänk mellandagsrea) som importerats från USA.

Knepigt, är inte Black Friday relaterat till Thanksgiving? Importerar vi "mellandagen" utan helgen? :laugh:
 
Knepigt, är inte Black Friday relaterat till Thanksgiving? Importerar vi "mellandagen" utan helgen? :laugh:

Dagen efter TG. Men black friday är ju reastarten. Sen kommer cyber monday, den har inte fått samma genomslag men teknikkedjorna brukar ha cyber monday med.

Gäller att plocka russinen i imponerade företeelser typ ;) Svensk handel är inte så förtjust i black friday. Ligger i julhandeln och för nära mellandagsrean
 
Jag hoppas att jag och mamma kan hitta tvättmaskin och torktumlare billigt.
Torktumlaren har helt slutat torka, och tvättmaskinen luktar avlopp och äggmök och släpper ifrån sig som "svartbruna flingor" så man måste spola rent i den en gång i veckan. :yuck:

Annars ska jag se om inte några av de spel jag spanat på ett tag nu poppar upp på rean :D
 
Jag vill ha en pastamaskin och en slowcooker. Kollar nog lite på lego till ungarna i julklapp också. Eftersom maken inte vill ha någon fitness tracker efter att ha läst en artikel om dataförsäljning från dem, så skippar jag den i alla fall...

Dator och tvättmaskin sjunger på sista versen, men jag hoppas att det är en lång vers och tänker inte säkerhetsköpa nya grejor...
 
Jag hade tänkt köpa en laptop om jag hittar en till ett bra pris. Vet dock inte hur mycket tid jag har till att sitta och leta så antagligen blir det inget alls.
 
Jag ska mest hoppas att den Sous Vide jag och syrran gått ihop och köpt i julklapp till pappa inte blir alltför billig :p
Tänkte kika lite på cdon dock, jag fyndade ett billigt 3ds där förra året och kanske kan det bli nåt i år också, ett spel eller nåt. Vore trevligt om jag kunde lägga ett tillgodokvitto från biltema på ett lastgaller till bilen annars men vet inte om de kommer ha nån rea?
 
23783652_10155361424367762_2612613489670398348_o.jpg

En klipning! det ska jag köpa. för jag har bara en dålig sax och ingen trimmer.
 
Jag kommer att handla julklappar som jag ändå skulle ha köpt, sas. Inget annat; julklapparna har prioritet i budgeten denna månaden.
 
Pappas diskmaskin gick lägligt nog sönder för några dagar sen, så han ska jag köpa en ny till. Sen så ska jag kolla om det schampot jag brukar ha finns billigt. Om jag snubblar över en superbillig laptop så kanske jag shoppar..(till skoljobb)
 
Knepigt, är inte Black Friday relaterat till Thanksgiving? Importerar vi "mellandagen" utan helgen? :laugh:
Det är väl mer för att sälja ut årets prylar och göra plats för nya prylar i butikerna, samt starta igång försäljningen, I sverige är black friday inte lika stort som i USA, jag saknar dom riktiga reorna på 80% ! Då kan man göra riktiga fynd på märkeskläder och dyra teknikprylar. Det kanske kommer!
 
Har längtat efter en slowcooker sedan en viss tråd här så får jag syn på en crockpot på rean klipper jag den (hojta gärna om nån ser; enda jag sett var bagaren & kocken o deras på rea var dyrare än tex elgigantens ordinarie pris för samma produkt :meh:)

Sedan spanar jag på en viss parfym också. Borde inte slösa på mig själv men får jag bra rabatt nånstans så.. I övrigt kollar jag bara julklappar. Inget ogenomtänkt här då jag måste hålla i slantarna. Tycker det är kanon om man kan fixa lite saker man behöver ha till bra pris.
 
Jag tänkte försöka kirra så mycket av årets planerade julklappar som möjligt för att spara lite pengar.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 912
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
679
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 661
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp