Black friday

Just den här butiken som jag förstår det gäller så får man inte byta/reklamera i den fysiska butiken om man handlat online (hände mig för ett år sedan).
Ingen aning om vilken butik det gäller men det låter konstigt att inte få reklamera/byta i butiken om man handlat på nätet. PMa gärna vilken butik det gäller.
 
Jag har fortfarande inte köpt varken kamera eller laptop som jag funderat på. Jag har kollat runt på priserna och en butiks black friday-deal är samma som ordinarie pris hos en annan på den kamera jag vill ha. Nu kollad jag lite för skojs skull på Amazon å hittade kameran 5500kr billigare än billigast i Sverige!
Vågar jag slå till :nailbiting: (Amazon, själv som säljer den)
 
Jag har fortfarande inte köpt varken kamera eller laptop som jag funderat på. Jag har kollat runt på priserna och en butiks black friday-deal är samma som ordinarie pris hos en annan på den kamera jag vill ha. Nu kollad jag lite för skojs skull på Amazon å hittade kameran 5500kr billigare än billigast i Sverige!
Vågar jag slå till :nailbiting: (Amazon, själv som säljer den)

Jag handlar allt från Amazon, de är super :up:
 
I torsdags köpte jag nya vintertäcken till hästarna, igår hittade jag vintertäcken på rea på nätet så jag köpte dem istället och ska lämna tillbaka de andra täckena efter helgen. Sparade ca 700 kr. :up:
Jag har även köpt färg och tapetklister på Bauhaus till nedsatt pris, passade bra då det är sånt jag ändå skulle köpa så jag sparade några hundralappar även där. :idea:
 
Jag har fortfarande inte köpt varken kamera eller laptop som jag funderat på. Jag har kollat runt på priserna och en butiks black friday-deal är samma som ordinarie pris hos en annan på den kamera jag vill ha. Nu kollad jag lite för skojs skull på Amazon å hittade kameran 5500kr billigare än billigast i Sverige!
Vågar jag slå till :nailbiting: (Amazon, själv som säljer den)

Jag hade inte tvekat, Amazon UK är väldigt bra att ha att göra med.
 
Hugo Boss Deep Red! Hade en kopia jag älskade när jag var yngre. Sen tog den slut o jag fick faktiskt hjälp av buke att lista ut vilken originalet var. Har testat en del olika sedan dess men tycker alltid bäst om denna :) Den senaste flaskan tog slut för typ 2 år sedan tror jag så nu var det fasen dags :rofl:

Eller jag har alltid en liten flaska Lancomé Miracle också som används vid festligare tillfällen ibland och så är jag helt frälst i Britney Spears Fantasy men den känns liksom lite för mycket så använder den knappt.

Vet du allt om mig nu? :D

Haha, nej. Men en intressant mix! Iaf Miracle och Fantasy, baserat på min egen erfarenhet iof :angel: Står inte ut med söta dofter i stil med Fantasy men har själv använt Miracle eller Miracle so Magic i perioder!
 
Haha, nej. Men en intressant mix! Iaf Miracle och Fantasy, baserat på min egen erfarenhet iof :angel: Står inte ut med söta dofter i stil med Fantasy men har själv använt Miracle eller Miracle so Magic i perioder!

Fantasy är nog mest för jag älskar godis, passar nog inte sådär bra till parfym egentligen :D
 
Ja. :up:
(Men vi pratar om inom EU va? För är det från USA får du ju lägga till en hel del på priset.)
Ja vi pratar inom EU, men fraktkostnaden var inte att leka med iaf även om jag kan vänta på paketet......

Sedan var den första jag var in på "fri fraktkostnad till Sverige" men nu tillkommer som sagt en hel del....
 
Senast ändrad:
Det finns mycket jag skulle vilja köpa, inte minst täcken till fröken häst som jag nog skulle kunna sprätta iväg sisådär 10' på nu bums om jag haft pengarna över - hittat flera bra dealer. Pga rådande situation med en skum hornhinna väljer jag dock att vänta med inköp och istället lägga pengarna på kommande veterinärräkningar. Shoppa hade varit grymt mycket roligare. Lite dyr hudvård hade jag också gått loss på isf, och kanske lite smink...
Däremot köpte jag faktiskt en dammsugare idag. Halva priset mot vad modellen ligger på i vanliga fall. Inte direkt planerat, men jag har varit utan en fungerande i flera månader nu så det var liksom dags! Vet inte om den räknas, dock, för det var när jag tänker efter ingen specifik Black Friday-kampanj utan den var hela förra veckan också :angel:
 
@Paddington Säg till ifall du vill att jag ska beställa åt dig, jag bor i UK och kommer att vara i Sverige en vända nu på onsdag-söndag och sen igen 17-29 december. Kan gärna packa med mig kameran och skicka till dig när jag är i Sverige i så fall. Jag har dessutom Amazon Prime, vilket innebär att man ofta får snabb och billig leverans :)
 
Jag är så sjukt jäkla nöjd med att ha hittat den planerade julklappen till min bror för 300 kr istället för 650 kr! Nu kan jag ge honom både det jag tänkt och en annan rolig grej! Det känns jättebra eftersom han alltid skämmer bort mig mer än jag har råd att skämma bort honom :D

Jag fyndade även ett par fina stickade tröjor som min sambo ska få i julklapp, en av hans favoritbutiker hade 50% på allt igår :)
 
Jag har köpt två saker, båda planerade. Dels en fin ullkappa som var alldeles för dyr egentligen, men med 20% och tredubbla poängen på Åhléns kändes priset så pass okej att det blev den. Och dels en högtalare till vilken jag får lite bidrag i födelsedagspresent, 20% på den också och de är banne mig aldrig på rea annars.
 
Även jag fyndade. Barnet fick en vinteroverall till 55% rabatt och hästen fick en lädergrimma och ett vintertäcke till 25 % rabatt. Oerhört nöjd då allt ändå skulle ha inköpts oavsett rabatt.
 
@Paddington Säg till ifall du vill att jag ska beställa åt dig, jag bor i UK och kommer att vara i Sverige en vända nu på onsdag-söndag och sen igen 17-29 december. Kan gärna packa med mig kameran och skicka till dig när jag är i Sverige i så fall. Jag har dessutom Amazon Prime, vilket innebär att man ofta får snabb och billig leverans :)
Vad du är snäll!!! :love::bow:
Jag ska fundera lite på det å PMar dig!
 
Vad tycker ni om cyber monday?
Läste det skulle bli bra men är inte impad än så länge. Får kanske vänta till mellandagsrean ändå :meh:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 910
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
678
Senast: Flixon
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
733
Senast: Caoimhe
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 659
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp