Bottennivå.

Snuffsan

Trådstartare
Till snufsan. Vilken idiot du är.

Känns som om botten är nådd på seniors diskussionsnivå. Så som vissa väljer att uttrycka sig, och då syfter jag inte bara på denna användaren, så säger jag tack och adjö seniorsidan.

It´s been fun.
 
Sv: Bottennivå.

Jag är av den åsikten att så länge som de kloka och vettiga finns kvar så faller de mindre trevliga ner i sedimenten och förhoppningsvis försvinner.
 
Sv: Bottennivå.

Men att bli kallad öknamn så fort man inte håller med vissa orkar jag bara inte mer. Att formulera inlägg när man får svar som det ovan eller genast blir kallad okunnig, ovetande, styrd av pk-media, korkad, naiv, inkompetent osv, det orkar man inte i längden. Diskussionsnivån är usel. Ett diskussionsforum går ut på att man ger och tar. Hur ska man diskutera med någon som redan vid första inlägget avfärdar alla som inte delar deras åsikter med "dina åsikter är inget värda för du förstår inte sånt här"?

Nä, jag ger upp senior for now. Jag får bara huvudvärk.
 
Sv: Bottennivå.

Fast jag måste säga att jag tycker nivån överlag är bra på buke och senior. Det är inte flashback liksom. Sen kommer det idioter ibland, men de allra flesta verkar kunna hålla en god ton. Jag utgår ifrån att personer som upprepade gånger kallar folk för öknamn blir varnade och till slut avstängda.
 
Sv: Bottennivå.

kl
De här personerna finns ju i verkligheten också, inte bara på Buke. Och det är lite svårt att "sluta vara med" i verkligheten, så man får bara sluta bry sig om sånt folk istället.

Går hur bra som helst.
 
Sv: Bottennivå.

Hur ska man diskutera med någon som redan vid första inlägget avfärdar alla som inte delar deras åsikter med "dina åsikter är inget värda för du förstår inte sånt här"?

Fast det ser jag verkligen hela tiden från såväl gamla som nya medlemmar. Det finns otroligt gott om inlägg i mer seriösa diskussioner där folk idiotförklaras till höger och vänster med samma 10-åringsattityd, men med mer subtila ordval, och som också uppenbart får högre i tak när det kommer till tillsägelser och dylikt.

Jag tycker också att tonen överlag på Buke är bra, alla forum dras med enstaka idioter och jag är snarare förvånad över att Buke är så förskonat som det är.
 
Sv: Bottennivå.

Ja att du är nöjd kan jag förstå.
När du och kenneth är klara så kommer Bukefalos bara att befolkas av SverigeDemokrater och Islamofober.
Så kan ni trivas gott ihop.
 
Sv: Bottennivå.

Ursprungligen postat av kenneth
Till snufsan. Vilken idiot du är.
Känns som om botten är nådd på seniors diskussionsnivå. Så som vissa väljer att uttrycka sig, och då syfter jag inte bara på denna användaren, så säger jag tack och adjö seniorsidan.

It´s been fun.

Oacceptabelt :mad: Moderatorn är den som borde sätta nivån på forumet genom att banna folk som kommer med såna personliga påhopp. Annars kommer det fortsätta...
 
Sv: Bottennivå.

Är du i högform idag?:D

Trots att Stormkast är Sverigedemokrat har jag aldrig sett henne vara i närheten av den främlingsfientliga svada som en del andra står för. Så där tycker jag att du är minst sagt orättvis.

Tonen på Senior tycker jag oftast är väldigt bra. Att man får en banning för att man kallat någon idiot utgår jag från.

Tycker också att historien har visat att klimatet blir bäst när moderatorerna ligger ganska lågt, vilket Seniors moderatorer gör. De griper bara in när det verkligen behövs. Ibland är det bättre att låta korkskallarna spinna loss så hänger de sig själva. (Dock går gränsen naturligtvis före 'idiot').
 
Sv: Bottennivå.

I_U har haft en grudge mot mig ända sedan jag hade mage att ifrågasätta h*ns halmdockor och otrevligt överlägsna attityd i en "barn eller inte barn"-tråd för någon månad sedan, så det är inget att bry sig om. Jag har h*n på ignoreringslistan sedan en tid tillbaka just eftersom jag inte ser poängen med att vara långsint och fortsätta hoppa på mig i varje tillgänglig tråd.
 
Sv: Bottennivå.

den första vargjaktstråden började med 12000 idioter sökte för att få jaga varg så inte är jag alltid impad av modereringen.
 
Sv: Bottennivå.

Då ber jag att få förtydliga att jag med exemplet 'idiot' menar att det inte är okej att kalla en meningsmotståndare för idiot. Att skriva om idioter är inte samma sak.

Dessutom tror jag att just vargjakt vs Buke bör hållas utanför diskussionen. Den frågeställningen befinner sig i Matrix, man kan inte begära att Gud skulle kunna skapa moderatorer som kan hantera den.
 
Sv: Bottennivå.

intressant, det var ju en väl specifiserad grupp lagliga människor som avsågs.Den skulle ha raderats omedelbart enligt min mening . Håller med om att varg trådarna nästan alltid tappar allt vett o sans ,men dom speglar även åsikterna i frågan ute i samhället.
 
Senast ändrad:
Sv: Bottennivå.

I_U har haft en grudge mot mig ända sedan jag hade mage att ifrågasätta h*ns halmdockor och otrevligt överlägsna attityd i en "barn eller inte barn"-tråd för någon månad sedan, så det är inget att bry sig om.

Nej den beror på att du är SverigeDemokrat.
Jag ogillar sådana på alla sätt och vis.

Allt som Sverigedemokraterna står för äcklar mig.
 
Sv: Bottennivå.

Jajjamensan.
Det är det som blir kvar.

Stomkast, kenneth och jag.

Om du inte tycker att det är en bra idé så föreslår jag att du omprövar ditt beslut och stannar kvar.
Eller önskar du forumet Senior på Bukefalos ett sådant öde?
 

Liknande trådar

Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 381
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 438
Senast: manda
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: niardasp
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 413
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp