Bukefalos 28 år!

Buke trivia

För 15 år sedan lärde jag känna en tjej och jag vet att någon av de första gångerna vi pratade med varandra och kom fram till att vi båda var hästintresserade så insåg vi att vi båda hängde på det här forumet. :D

Även om vi inte lärde känna varandra via Buke så är det rätt kul - och vi är fortfarande vänner. :)
 
  • Har du träffat bukefalister IRL? Ja

  • Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist?
  • Har du träffat en partner på Buke? Ja

  • Har du någonsin fått ett oönskat PM? Dvs oförskämt, skälligt, sliskigt osv. Ja

  • Har du någonsin skickat ett sådant? Endast som svar på ovan

  • Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd? Nja, möjligen svar på meddelande om tråden men inte direkt, i så fall ber jag om ursäkt i tråden.

  • Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året? Nej aldrig

  • När du får notiser om att någon gillat, kollar du vilket inlägg det gäller? Ofta

  • Har du någonsin deltagit i en insamling av pengar, saker osv till en bukefalist? Nej

  • Har du kopplat in myndigheter efter något du läst på Buke? Nej

  • Har du någon på Ignore? Nej

  • Vet du någon som ignorerar dig? Nej

  • Har du någonsin blivit varnad? Nej

  • Har du någonsin blivit bannad? Nej

Coolt, du har alltså träffat en partner här? Det måste vara en välbevarad hemlighet :D
 
Vill man få slisk måste man behandla andra med slisk.

Säger du det?
eyebrow.gif
 
  • Har du träffat bukefalister IRL? Nej inga som lärt känna via buke. Bara människorjag känner och som också hänger på buke.

  • Har du plötsligt insett, när du läser en tråd, att någon du känner IRL också är bukefalist? Nej
  • Har du träffat en partner på Buke? Nej

  • Har du någonsin fått ett oönskat PM? Dvs oförskämt, skälligt, sliskigt osv. Nej, det skulle vara oväntat

  • Har du någonsin skickat ett sådant? Näe, vet du vad!

  • Har du någonsin skickat ett PM för att be om ursäkt för något du skrivit i en tråd? Nej

  • Har du använt dubbelnick någon gång det senaste året? Nej verkligen inte!!

  • När du får notiser om att någon gillat, kollar du vilket inlägg det gäller? Alltid

  • Har du någonsin deltagit i en insamling av pengar, saker osv till en bukefalist? Ja till blommor

  • Har du kopplat in myndigheter efter något du läst på Buke? Nej

  • Har du någon på Ignore? Japp, flera

  • Vet du någon som ignorerar dig? Ingen aning!

  • Har du någonsin blivit varnad? Ja :o. Fick ett vänligt mail om att tagga ner...

  • Har du någonsin blivit bannad? Nej
 
Ajjemän, en släkting. Eller ingift i alla fall. Och ja, vi vet om varandra. *vinkar till @Voff)

Och det tog väl typ 2 år innan den polletten ramlade ner :D
Så många kalas, middagar och ....hum.....skallesnurr utan att man hade en susning att @bumpo satt med vid bordet!!
 
Och det tog väl typ 2 år innan den polletten ramlade ner :D
Så många kalas, middagar och ....hum.....skallesnurr utan att man hade en susning att @bumpo satt med vid bordet!!
Jag anade vem du var innan. Men jag struntade ju liksom i det. Var ju inte säker och visste inte om du ville att jag skulle veta heller.
 
Och det tog väl typ 2 år innan den polletten ramlade ner :D
Så många kalas, middagar och ....hum.....skallesnurr utan att man hade en susning att @bumpo satt med vid bordet!!
Men så roligt, ni är alltså släkt? (Om än ingift)

Vilken tur att det var bumpo, det hade ju varit gräsligt om det visade sig att man var släkt med den man tycker är bukes mesta stolpskott :rofl:
 
Men så roligt, ni är alltså släkt? (Om än ingift)

Vilken tur att det var bumpo, det hade ju varit gräsligt om det visade sig att man var släkt med den man tycker är bukes mesta stolpskott :rofl:

Nu ska vi se om jag får detta rätt.
Min dåvarande sambos systers sambos syster är bumpo
 
Men så roligt, ni är alltså släkt? (Om än ingift)

Vilken tur att det var bumpo, det hade ju varit gräsligt om det visade sig att man var släkt med den man tycker är bukes mesta stolpskott :rofl:
Ja men verkligen! Som om jag fick veta att du är min släkting. The horror :nailbiting:
 

Liknande trådar

Tjatter (Föreslår copy+paste på frågorna så att inte allt hamnar i citat) Har du någon gång bytt nick? Har du/har du haft dubbelnick? PM-ar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 751
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp