Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Tack för fikat och kläderna, det var väldigt praktiskt att bli av med sånt som är för litet på Pontus och få kläder som passar honom istället!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Tack för lånet av liten bäbis! Helt underbart att få bära omkring på en så liten skrutt, det var lite surt att behöva lämna tillbaka honom så snart ;) Får väl ta och skaffa en till själv snart.

Otroligt trevligt som vanligt.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Tack till alla för en jättetrevlig dag!

Kändes verkligen att man fick rejäl påfyllnad av energi. Jättekul!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Tusen tack till alla mysiga mammor och barn :love:

Vi åkte dit med en kasse för små kläder och kom hem med tre kassar lagom :bow: Vidar är jätteglad för sina nya kläder !!!

Och så roligt att träffas :love:

Jag fick hålla liten bebis också, äggstockarna hoppade omkring en bra stund efter det :crazy:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Åh jag är såå glad att jag fick träffa dig på riktigt, det hoppas jag att du vet. Himla gosig Eskil har du med. :)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Och jag hade ingenting med mig men åkte hem med en massa små "killkläder", helt suveränt! Om någon får en lite tjej så har jag ett stort lager tjejkläder...

Det är väl bara att skaffa en bebis till... :angel:

Men det var jättekul att träffas!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 907
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 124
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 685
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 273
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp