Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag kommer att vara nykter så kan jag åka på båda festerna en stund. Dricker dessutom aldrig när sonen är med. Men det är kolsva natta och det vill han ju gärna gå på!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

*tar sista knappen*

Antingen så är det tur eller nåt sånt för den helgen vi ska träffas är det Hästmässa i Västerås.

Så dom som vill kan fortsätta dit efter en stund på Myrstacken, jag ska iallafall dit efteråt.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Prosit skrev:
Jag som ÄR rädd för folk, är rejält pruttnödig kan jag säga............. kanske inte vågar komma i alla fall :eek: Jo, kanske....... jag känner ju några i alla fall :crazy:

Ho mig känner du...o dessutom sett... *L* Det lutar åt att jag kommer..är väl inte så barnkär av mig..men men det är en annan sak.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

"tar sista knappen"

Vad SYND att det var på söndan :cry: Annars hade jag gärna kommit med Hannah, men nu ska jag jobba har jag lovat. Trist! Hoppas nästa träff inte dröjer så länge, för då hänger vi gärna med!!! :bump:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

*hakar på trenden med sista knappen*

Sambons plastpappa kommer och hämtar svärmor på söndagen på fm och vill gärna träffa barnen en stund, så vi kommer inte iväg till 11 som jag tänkt *morr*. Ni får väl överleva utan mig en stund så dyker jag upp sen!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

pigleton skrev:
Var är den? Hästmässan alltså? Har inte hört ett dyft om någon sådan.

Jag såg annonsen i lördagens VLT, den ska vara i Friidrottshallen på Kungsängsgatan. Bo Tibblin ska bla ha seminarium på lördagen sedan var det ca 50 utställare.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag som inte har träffat någon av en funderar lite på hur jag ska kunna känna igen er, ni lär väl knappast komma ridklädda??
 
Sv: Buketräff i Västerås!

På något underligt sätt så brukar man kunna räkna ut vilka som är bukefolk... Fråga mig inte hur det går till men det var inte många frågetecken sist ialla fall... :D Men jag är mörkhårig med glasögon, har en vild treåring vid namn elin som jag säkerligen får hojta på hela tiden och så en förhoppningsvis sovande Fredrik i vagn, babybjörn eller sjal beroende på vad han gillar för tillfället... :angel: Eller oxå sitter jag och ammar... :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Ainasoja och mig känner du igen på kryckorna :D Är jag riktigt dålig har jag rullstolen.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Mig känner du igen på att jag oftast rätt ljudligt ropar på Lucas och Nathalie, he he.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Åhhh ve och fy ska du slänga upp tuttarna i ansiktet på oss andra ;)

Men du toughcookie det är precis som Prosit säger inte svårt att missa oss, en el två på kryckor och en hojtande Magda och en ammande Snurrifa med en hel drös andra mammor är nog svårt att missa jag lovar.

Jag kommer att komma i en Höstguldmetalic färgad Volvo S40 har en 5 årig pojk och jag hoppar på kryckor, så om du vill kan du vänta utanför för jag känner igen dom flesta andra som kommer.

Jag kommer dit till kl 11 precis som dom flesta andra.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Japp det ska jag göra! ;)

Hur många är vi nu då? Någon som har några "privata" vänner som oxå vill hänga på kanske? Ju fler desto roligare!! ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Måste du slänga dina tuttar i våra ögon, snälla skona mig från det *ASG* stackars unge han kan väl skrika istället ???
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag hakar gärna på till Hästmässan sedan!
Har ni ett bestämt datum och tid nu för träffen med?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

toughcookie skrev:
Jag som inte har träffat någon av en funderar lite på hur jag ska kunna känna igen er, ni lär väl knappast komma ridklädda??
Tja jag mäter ju bara 149-150cm så jag är ganska lätt att känna igen :angel: ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 933
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 127
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 687
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 291
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp