Buketräff i Västerås!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Buketräff i Västerås!

Ingen som har glömt bort våran Buketräff???

Snurrfian har du ringt och sagt att vi kommer???

Hur många är vi nu???

Vilka vet säkert att dom kommer???

En jäkla massa frågor ;) se vad duktig jag är på att släppa allt ansvar *harkel*
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det är lugnt ainasoja... jag dyker upp, med minst ett barn

Sen var det väl en uppsamling för inte så länge sen

Någon som ändrat sig eller tillkommit?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag får se hur jag gör faktiskt. Eftersom vi ska käka kräftor dagen innan, och jag har planerat att verkligen koppla av och ha roligt på kvällen, så finns det ju risk för att jag inte är så pigg på söndagen. Ni märker om jag kommer, men räkna inte med mig, för risken är rätt stor att jag är orörlig :( Vill inte pressa mig själv heller, behöver ta det lilla lugna ett tag nu.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Jag ska ringa idag! Du är väldigt duktig på att släppa kontrollen... :angel:

Vi kommer ialla fall! ;)
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Det går inge bra för mig. Får besök på söndag fm som vill träffa barnen, och senare på dan ska jag på hopptävlingar, så det körde ihop sig rejält. Varför händer allt samma dag? Lördagen är helt tom.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Nej men nej... skrutt också. Men jag får allt ta och komma hem till dig och låna lite böcker snart tror jag *s* hur har du det nästa vecka?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Åh nej! Jag som hade tänkt att du skulle få hjälpa mig med sjalknytande... Jag börjar tro att jag är den enda som inte fattar hur det ska gå till... Det blir inte som jag har tänkt mig... Än så länge har jag inte vågat pula ner Fredrik utan enbart testat med en stor docka och den stackaren tyckte inte att det var roligt... :D

Ialla fall så har jag ringt och förvarnat och är det bra väder så trodde hon att vi skulle bli själva... :angel:
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Ahhh då hoppas vi att det blir bra väder då så har vi hela stället :D
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Du kan inte komma till V-ås idag eller Hallsta RK i morgon? Såklart jag måste ställa upp som sjalhjälpare!!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Hm inte den här helgen... Men vi kanske kan träffas någon annan gång? Han är inte så himla sugen på att bli buren än ialla fall... Han sover klart bäst i vagnen... :crazy: Men i den här värmen förstår jag honom!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

*lån*

Jag kan inte komma. Var med om en liten 'färd' igår o har j-vligt ont i ryggen. Fika åt mig med va?
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Var på hästmässan igår. Litet och trist. De har nog gjort för dålig reklam om det.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Ska du till Hallsta idag, det lär gå rätt fort dock, bara 50 starter vad jag hörde.
 
Sv: Buketräff i Västerås!

pigleton skrev:
Ska du till Hallsta idag, det lär gå rätt fort dock, bara 50 starter vad jag hörde.
Silverkedjans dator är ju stendöd, så hon hälsar genom sin mamma att hon blir ca en timme försenad .....
inte helt enkelt att packa in killar och grejer ;)
Hoppas ni får en jättetrevlig dag !!
 
Sv: Buketräff i Västerås!

Tack för idag allihopa! Det var jättekul att träffa er och suveränt med lite extra kläder till Fredrik!!
Hoppas alla kom hem och till semester ordentligt!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 866
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 108
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 678
Senast: Grazing
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 235
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp