Dejtingtråden del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helgen var för övrigt crazy för min hjärna. Sprang på 3 ex på samma uteställe, samt ett gammalt ligg (som nu tagit kontakt på Insta, där kan man tydligen också ragga).

Jag tänker dock mycket på Dejten och vissa gånger vill jag höra av mig, men jag tror inte det skulle bli bra i längden.
 
Låter precis som min situation, tänkte först att vi inte hade träffats så länge men sen kikade jag tillbaka och vi träffades i början av Augusti så, men precis som du så tycker jag väl också att skynda långsamt är värt att testa ! :D

Haha ja! För denna Fröken Bråttom är det nog hälsosamt!

Fan, råkade ge en superlike som verkligen inte var meningen! Det går inte att ta bort va?

Det gjorde jag hela tiden i början. Slant liksom ;) bland annat med en som kallade sig nåt sjukt konstigt... mystiskt värre. Bara att avmatcha om hen matchar tillbaks!
 
Haha ja! För denna Fröken Bråttom är det nog hälsosamt!

Ja verkligen! Jag har alltid kastat mig in i saker tidigare och kände att jag skulle säkerligen gjort det nu med om han inte sagt att han behöver tid och ta det långsamt, så det är bara bra! :D
 
Haha, jag vet ju inte :D Är normalt sett lika kräsen som @Bison, men vet ju också hur jäkla svårt det är att framstå som fantastisk på nätet (framförallt om det bara är en bild och pyttelite text) så det vore ju lite kul om någon kunde överraska positivt.

Haha, ja det är inte lätt inte ! Det kommer från personlig erfarenhet :).
Men jag skulle resonera som så att känner du att vill ge honom en ärlig chans att visa vad han går för så gör det ! Men känner du att du inte har tid eller är väldigt osäker är det kanske bäst att gå vidare :). Sen kan jag tillägga att det är oftast uppskattat med tjejer som tar initiativ :).
 
@Red_Chili , vad hade du gjort om han inte superlikat dig? Dvs tvekar du för att du undermedvetet känner att du är skyldig honom något, eller för att han är intressant?
Måste bara inflika att det där verkligen är en superbra fråga. Jag kom på mig själv med att swipa höger enbart pga att jag kände mig skyldig honom en chans efter att han superlikat mig. Även om han inte alls var någon jag fann intressant annars.

Nu, rätt så många superlikes senare, inser jag att superlikes sällan spelar stor roll. Man får i bästa fall en ego boost, men det är ändå viktigt att man inte känner sig tvingad att swipa höger bara för att.

(och med det sagt, tydligen är A som jag nu pratat dagligen med och varit ut på bra dejter, en av de killar som superlikat mig men det var bara tur. För han ser egentligen lite för bra ut för att jag inte ska bli osäker :p Och jag är oftast rätt så trygg i mig själv)
 
@Red_Chili , vad hade du gjort om han inte superlikat dig? Dvs tvekar du för att du undermedvetet känner att du är skyldig honom något, eller för att han är intressant?
Du tänker så klokt, som alltid :p Efter en stunds funderande kom jag fram till samma fråga själv och efter lite mer funderande så blev det ett nej till honom. Jag hade nog stannat till oavsett, men det blev nog lite längre stund nu just pga att han gjort sådär.
 
Nu, rätt så många superlikes senare, inser jag att superlikes sällan spelar stor roll. Man får i bästa fall en ego boost, men det är ändå viktigt att man inte känner sig tvingad att swipa höger bara för att.

Nej, man ska inte göra det om man känner sig tvingad.
Jag har varit med om tjejer som har tagit bort mig direkt eller inte svarat efter en superlike. Då känns det som en bortkastad superlike för mig. Men jag kan förstå att ibland swipar man fel. Men då är det ändå bättre att plocka matchningen direkt istället för att inte svara när man skriver. Bara en personlig åsikt :).
 
:rofl:

Skulle nån bete sig sådär irl skulle de få en rak höger från denna sinnesretande sensuella kvinna :devil: :D

Jag är mycket nyfiken hur jag skulle reagera om likande det som hände mig händer igen. Fast helt ärligt tror jag att jag skulle bli lika paff o handlingsförlamad igen. Det händer liksom inte i min sinnesvärld så jag blir helt ställd :eek:
 
Ni får en nattlig uppdatering av mig. Ett känsligt läge uppstod helt oväntat i ett socialt sammanhang. Han är gift och har barn. Han blev väldigt förvirrad över de känslor som uppstod. Jag blev ännu mer förvirrad, och åkte hem med orden "Jag vill inte att vi ska göra något vi ångrar". Han höll med och sa "Men vi kanske kan ta en lunch snart?" vilket jag tackade ja till. Jag är för berusad och trött för att komma med en djupare analys än så just ju. Men känner bara.. shit.. över hela situationen.
 
Ni får en nattlig uppdatering av mig. Ett känsligt läge uppstod helt oväntat i ett socialt sammanhang. Han är gift och har barn. Han blev väldigt förvirrad över de känslor som uppstod. Jag blev ännu mer förvirrad, och åkte hem med orden "Jag vill inte att vi ska göra något vi ångrar". Han höll med och sa "Men vi kanske kan ta en lunch snart?" vilket jag tackade ja till. Jag är för berusad och trött för att komma med en djupare analys än så just ju. Men känner bara.. shit.. över hela situationen.

Han du skulle fly stan med?! Kram!
 
Nä, det vågar jag inte. Jag fastnar för människors personligheter och Tinder verkar vara väldigt bildfokuserat. Dessutom blir jag om möjligt ännu mer ointressant på bild än i verkligheten.

En annan fundering jag har haft är hur man skulle kunna lita på någon öht. Jag skulle ju aldrig kunna inbilla mig att någon skulle vara intresserad
Att kunna lita på att någon verkligen skulle vara intresserad av mig, inte har dolda motiv, är den de utger sig för att vara.

Man får helt enkelt ge människor tid. Tid visar var människor står och går för. Även så ger det dig utrymme att själv känna efter.
Kan tycka att många har litte brått överlag.
Gansk lätt att man missbedömer en person.
Jag tyckerndu skall våga! Du är värdefull.
Gillar med personligheter. Ett foto är taget vid ett tillfälle, det är först när man möts man kan komma till lite rättvisa kanske.
Tro på dig själv. Lycka till
 
Ni får en nattlig uppdatering av mig. Ett känsligt läge uppstod helt oväntat i ett socialt sammanhang. Han är gift och har barn. Han blev väldigt förvirrad över de känslor som uppstod. Jag blev ännu mer förvirrad, och åkte hem med orden "Jag vill inte att vi ska göra något vi ångrar". Han höll med och sa "Men vi kanske kan ta en lunch snart?" vilket jag tackade ja till. Jag är för berusad och trött för att komma med en djupare analys än så just ju. Men känner bara.. shit.. över hela situationen.
Jag hade struntat i lunchdejten.
Att dom uteslutit en sån "detalj" säger ganska mkt om en människa.
Bra att du tog dig därifrån.
 
Ni får en nattlig uppdatering av mig. Ett känsligt läge uppstod helt oväntat i ett socialt sammanhang. Han är gift och har barn. Han blev väldigt förvirrad över de känslor som uppstod. Jag blev ännu mer förvirrad, och åkte hem med orden "Jag vill inte att vi ska göra något vi ångrar". Han höll med och sa "Men vi kanske kan ta en lunch snart?" vilket jag tackade ja till. Jag är för berusad och trött för att komma med en djupare analys än så just ju. Men känner bara.. shit.. över hela situationen.
Men gå inte på lunchen. Man måste inte odla alla känslor som uppstår, i synnerhet inte på fyllan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
604
Senast: Piaff
·
Svar
779
· Visningar
40 695
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 947
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp