Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här :meh:
Något som är jävligt hett är när en typisk machosnubbe har en Rubenhund. För mig utstrålar det självsäkerhet och trygghet.
Som när kollegan ute och går med sin katt i koppel, älskart :love:

Eller hur :love:

Det var svårt att INTE falla för min man (tatuerad, vältränad, bilmekaniker och lite sådär tuff i stilen) när han gullade med min lilla unghingst för 9 år sen :angel:
 
Jag med! Och att han hade ett dokument för att ha koll:D
Där är ju excelfilen jag brukar mumla om.
Ja :D

Fy fan vilken utstuderad typ. Excel. En kolumn för de som hade hund, en för de som åt vegetariskt, en för de som seglade osv ... Eller hur han nu la upp det.

Jag fattar dock inte hur inte ALLA kunde genomskåda honom. Det kan bara inte gå att jonglera 23 partners i hemlighet.
 
Varför har du inte svarat? Varför väntar du på om han ska höra av sig igen?
Jag tycker att du nu omedelbums skall skriva till honom - be om ursäkt för att du inte har svarat...och att du funderat och kommit till att du inte är intresserad av att ta det vidare.

Alltsa, ett par dagars glapp i kommunikationen ar for mig helt normalt (jag har dessutom varit pa semester, vilket han vet)- och jag gar inte direkt o vantar pa att han ska hora av sig igen.
fragan ar val egentligen om jag kan hoppas pa att det sjalvdor, eller om jag ska "gora slut" officiellt, vilket kanns lite OTT med tanke pa att vi bara setts tre ganger.
 
Du ligger i lä :devil:

Men - hade inte du och den första killen ändå pausat? Då spelar det väl ingen roll om du träffar andra? Fast ni hade väl ändå inte ens uttalat att ni inte skulle träffa andra ...

Jag drog i bromsen lite och sa att jag inte vet vad jag vill, och han svarade att han inte heller visste. Så jag uppfattade det som att vi tog ett steg tillbaka och bara "hänger" igen. Har sett att han varit aktiv på Tinder också för jag swipade förbi honom här om veckan och då hade han nya bilder som tagits under våren. Men nu visade det sig ju ändå att han hade känslor. Sånt blir väl extra tydligt när det visade sig att jag hänger med nån annan. Svårt att veta i förväg hur det ska kännas!
 
Jag drog i bromsen lite och sa att jag inte vet vad jag vill, och han svarade att han inte heller visste. Så jag uppfattade det som att vi tog ett steg tillbaka och bara "hänger" igen. Har sett att han varit aktiv på Tinder också för jag swipade förbi honom här om veckan och då hade han nya bilder som tagits under våren. Men nu visade det sig ju ändå att han hade känslor. Sånt blir väl extra tydligt när det visade sig att jag hänger med nån annan. Svårt att veta i förväg hur det ska kännas!
Spelar det någon roll vad han känner när du inte vet vad du känner? Ifall ja så varför?
 
Alltsa, ett par dagars glapp i kommunikationen ar for mig helt normalt (jag har dessutom varit pa semester, vilket han vet)- och jag gar inte direkt o vantar pa att han ska hora av sig igen.
fragan ar val egentligen om jag kan hoppas pa att det sjalvdor, eller om jag ska "gora slut" officiellt, vilket kanns lite OTT med tanke pa att vi bara setts tre ganger.

Om jag vore du skulle jag låta det rinna ut i sanden. Hör han av sig skulle jag vara ärlig och säga som det var.
 
@Bison @Singoalla @Milosari Här uppe hos mig (jag får också in en del norrmän, synd för jag skulle inte fatta vad de sa om vi setts^^) finns också massa hundägare på Tinder... jag sorterar bort dem med småhundar jag :p Även många med stora iofs, men små bjäbbhundar/råttor går bort :p ;) Jag gillar hundar, men på lite håll, tacka vet jag misse!

@Stefffie Hmm, jag tycker att har man väl träffats (alltså och inte bara skrivit, kanske undantag om man bara setts en enda gång iofs) kan man skriva att man inte vill ses mer. Har man bara skrivit med varann är det väl ok om man låter det rinna ut i sanden, men schysstast är ju att skriva något även då...

----------

Wohoo, heja Tinder! Senaste matchningen har svarat och verkar vettig och så en match till som känns lovande! Och kille tre på hp har svarat igen. Kille två på hp skrev också igen och den hrä gången skrev jag att jag tappat lusten att ses för han tjatade så, tänkte han skulle komma på det själv, men.
 
Alltsa, ett par dagars glapp i kommunikationen ar for mig helt normalt (jag har dessutom varit pa semester, vilket han vet)- och jag gar inte direkt o vantar pa att han ska hora av sig igen.
fragan ar val egentligen om jag kan hoppas pa att det sjalvdor, eller om jag ska "gora slut" officiellt, vilket kanns lite OTT med tanke pa att vi bara setts tre ganger.
Jag tycker inte det är "bara" om man setts 3 gånger. Jag tycker att ett sådant engagemang kräver ett ärligt avslut. Själv avskyr jag fegisfasoner - som ghosting t.ex. Fattar inte varför man inte kan vara ärlig och rak. Tycker livet blir så mycket enklare om man vet och inte behöver anta och fundera och kanske vänta och hoppas.
...men det är jag det...
 
Jag tycker inte det är "bara" om man setts 3 gånger. Jag tycker att ett sådant engagemang kräver ett ärligt avslut. Själv avskyr jag fegisfasoner - som ghosting t.ex. Fattar inte varför man inte kan vara ärlig och rak. Tycker livet blir så mycket enklare om man vet och inte behöver anta och fundera och kanske vänta och hoppas.
...men det är jag det...

Och jag tycker tre gånger än Nada, man känner ju inte varandra efter tre gånger.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 104
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 248
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp