Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tålamodsprövat min dejt lite. Vi skulle ses igår och båda var på uselt humör av andra anledningar. Han verkligen hatar att skriva på messenger o jag verkligen hatar att prata i telefon. Han ringde 3 gånger o jag svarade inte :laugh: Han erkände sedan att han blivit lite irriterad men jag kontrade bara med att jag var mig själv så då släppte han det :D Hade en jättemysig, lugn o trygg kväll så glad att jag kom iväg trots allt!
 
Shit, mitt Tinder har börjat funka igen... vet inte om det är bra eller dåligt haha. Eftersom jag inte fått några matchningar på jättelänge, men jag såg att det fanns en inställning "visa nya matchningar" eller vad den hette som jag haft av... ? Skyller på den om det nu funkar så^^
En ny match, skrev hej får se om han svarar.

Har slutat skriva till kille två på hp, han tjatade ju så. Kille tre verkar ha slutat skriva till mig efter att jag skrev att jag inte vet om jag vill ha barn eller inte.. Men de va väl lika bra isf då.
 
Man kan fylla dem med vatten och ha vattenkrig.
Blåsa upp som ballonger.
Trä över huvudet som en liten käck mössa.
Använda som julgransprydnad.
Genera ungdomar med.
Heeelt OT men du är ju knäpp! Och dessutom din avatar igen!! Snart ger jag dig avatarförbud!! Är det inte märkliga tofsar så är det Ernst bruna drömmande ögon eller som nu, skinkrosor!! Jag dööööööör.
 
0A173867-BE68-44F1-A9A7-CED03DBD915F.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 276
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 268
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 572
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp