Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppar in lite här :nailbiting:
Inte riktigt orkat ta tag i dejtandet, men imorgon ska jag faktiskt träffa en från HP som jag skrivit med i nån vecka ^^ även pratat i telefon med honom två gånger och då har han iaf kännts rätt lätt och prata med så hoppas de flyter på bra ^^ men sjukt nervös ändå :nailbiting:
 
Idag ska jag på dejt med en ”ny” kille! Vi sprang på varandra i helgen av misstag och hann snacka en hel del, vi verkar ha mycket gemensamt. Ska bli kul!

Jag insåg att jag har en lucka på tre nätter om några veckor ifall jag får för mig att åka och hälsa på spanjoren. Det kliar sååååå i fingrarna att boka tågbiljetter! Känner jag mig rätt kommer jag att göra det, friskt vågat hälften vunnet :)

Fortsätter träffa T regelbundet också och gillar honom bara mer och mer. Vi är väldigt öppna och ärliga med varandra, har väldigt intressanta diskussioner och ja, vi bara klickar helt enkelt! Har äntligen fått ligga med honom med, det var värt väntan. :D
 
Dagens rant.
Varför måste min typ av killar så ofta ha fel typ av hund?
Varför kan de bara inte ha katt :meh:

Vad är "fel typ" av hund enligt dig?
Jag swipade nyss vänster på en kille för att han hade mops... :meh: Vill helst ha någon med en snygg muskelhund eller evt fågelhund. Brukar swipa höger på alla som har rottis eller staffe.:rofl:
 
Vad är "fel typ" av hund enligt dig?
Jag swipade nyss vänster på en kille för att han hade mops... :meh: Vill helst ha någon med en snygg muskelhund eller evt fågelhund. Brukar swipa höger på alla som har rottis eller staffe.:rofl:

Shitbull, dvs blandraser av diverse muskelhundar.
Även renras av amstaff, rottis osv går bort. Har alldeles för dåliga erfarenheter av hundarna och ägarna både från jobbet och privat.
Sen gillar inte Ruben sen typ av hundar.
 
Folk, behöver lite hjälp med min bumble kille.
Vi har bara träffats 3 ggr o jag tror ont jag är intresserad av att träffas mer. Nu har jag inte svarat på hans meddelande på ett par dagar, så i nuläget ligger jag väl lågt, men om han hör av sig igen, är det då fair att typ säga ”trevligt att träffas, vill inte ta detta vidare”?
Känner att det kan vara lite kallt då vi har messat en del sen vi sågs senast, men det är är eg enda sättet?
Ha, så inte van vid casual dating!
 
Folk, behöver lite hjälp med min bumble kille.
Vi har bara träffats 3 ggr o jag tror ont jag är intresserad av att träffas mer. Nu har jag inte svarat på hans meddelande på ett par dagar, så i nuläget ligger jag väl lågt, men om han hör av sig igen, är det då fair att typ säga ”trevligt att träffas, vill inte ta detta vidare”?
Känner att det kan vara lite kallt då vi har messat en del sen vi sågs senast, men det är är eg enda sättet?
Ha, så inte van vid casual dating!
Varför har du inte svarat? Varför väntar du på om han ska höra av sig igen?
Jag tycker att du nu omedelbums skall skriva till honom - be om ursäkt för att du inte har svarat...och att du funderat och kommit till att du inte är intresserad av att ta det vidare.
 
Shitbull, dvs blandraser av diverse muskelhundar.
Även renras av amstaff, rottis osv går bort. Har alldeles för dåliga erfarenheter av hundarna och ägarna både från jobbet och privat.
Sen gillar inte Ruben sen typ av hundar.

Jag gillar de flesta raser, men framför allt är jag rädd för vad som kan hända om lilleman hamnar i luven med en jycke vars käftar kan omsluta hela honom. Jag känner några riktigt fina och snälla amstaff, men jag vill ändå inte låta B leka. Han kan vara lite bjäbbig (läs elak) när någon blir för närgången och nafsar bjässen tillbaka då så kan det gå riktigt illa även om det inte var avsikten. Så nä, skulle nog inte våga dejta någon som har en hund med en käft som en rävsax :nailbiting:
 
Jag gillar de flesta raser, men framför allt är jag rädd för vad som kan hända om lilleman hamnar i luven med en jycke vars käftar kan omsluta hela honom. Jag känner några riktigt fina och snälla amstaff, men jag vill ändå inte låta B leka. Han kan vara lite bjäbbig (läs elak) när någon blir för närgången och nafsar bjässen tillbaka då så kan det gå riktigt illa även om det inte var avsikten. Så nä, skulle nog inte våga dejta någon som har en hund med en käft som en rävsax :nailbiting:

Det är därför jag inte är särskilt förtjust i den typen av hundar.
Sen gillar jag ju inte hundar som hårar och dreglar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 104
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 247
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp