Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad ni skriver! Så kul och intressant att läsa om!

Spanjoren har ju åkt hem, jag mötte upp honom på morgonen och följde honom till tåget. Blev ett riktigt sliskigt film-hejdå där vi stod och hånglade utanför tåget i sista minuten tills vi sa att jag bara skulle vända mig om och gå för annars skulle han missa tåget. :p Vi har fortsatt skriva och jag kommer definitivt sakna honom.

Min andra dejt (han får kallas T nu) kom över igen och vi gjorde samma sak som sist, drack lite öl, spelade mariokart och myste. Hade ett sjukt bra snack om framtiden och sånt också, och vi båda går in i det här med noll förväntningar och press. Vi gillar att hänga med varandra så vi fortsätter med det. :)

Nu har jag visserligen bara träffat två killar ifrån Tinder men vilken tur jag känner att jag haft?! Nog för att man inte ska ropa hej fören man är över bäcken men jag har en bra magkänsla med båda, hur det nu än blir i framtiden.
 
Vad ni skriver! Så kul och intressant att läsa om!

Spanjoren har ju åkt hem, jag mötte upp honom på morgonen och följde honom till tåget. Blev ett riktigt sliskigt film-hejdå där vi stod och hånglade utanför tåget i sista minuten tills vi sa att jag bara skulle vända mig om och gå för annars skulle han missa tåget. :p Vi har fortsatt skriva och jag kommer definitivt sakna honom.

Min andra dejt (han får kallas T nu) kom över igen och vi gjorde samma sak som sist, drack lite öl, spelade mariokart och myste. Hade ett sjukt bra snack om framtiden och sånt också, och vi båda går in i det här med noll förväntningar och press. Vi gillar att hänga med varandra så vi fortsätter med det. :)

Nu har jag visserligen bara träffat två killar ifrån Tinder men vilken tur jag känner att jag haft?! Nog för att man inte ska ropa hej fören man är över bäcken men jag har en bra magkänsla med båda, hur det nu än blir i framtiden.

Jag hann ju bara träffa 3 st. Första var flopp deluxe. Andra träffar jag fortfarande o tredje supergullig men klickade inte bara. Eller om jag förväxlar de två senare nu. Träffade båda 2 ggr var om varandra innan jag så tack o hej till honom det inte klickade med. Btw borde jag nästan träffa honom på hästens tävling i maj, han brukar vara funktionär då. Kommer absolut heja på honom då :)
 
Kommer även träffa min exman för första gången på två år, det kommer bli intressant. Är han pissfull lär det bli bråk :meh:

Blöh :meh: Vänd andra kinden till. Jag hatar när bråkiga människor får för sig att dom kan bestämma sig för att dra in mig i konflikt. ”Nej!” säger jag då och går där ifrån. Jag har bättre saker för mig än att lägga energi på tjafs med barnrumpor.
 
Vad ni skriver! Så kul och intressant att läsa om!

Spanjoren har ju åkt hem, jag mötte upp honom på morgonen och följde honom till tåget. Blev ett riktigt sliskigt film-hejdå där vi stod och hånglade utanför tåget i sista minuten tills vi sa att jag bara skulle vända mig om och gå för annars skulle han missa tåget. :p Vi har fortsatt skriva och jag kommer definitivt sakna honom.

Min andra dejt (han får kallas T nu) kom över igen och vi gjorde samma sak som sist, drack lite öl, spelade mariokart och myste. Hade ett sjukt bra snack om framtiden och sånt också, och vi båda går in i det här med noll förväntningar och press. Vi gillar att hänga med varandra så vi fortsätter med det. :)

Nu har jag visserligen bara träffat två killar ifrån Tinder men vilken tur jag känner att jag haft?! Nog för att man inte ska ropa hej fören man är över bäcken men jag har en bra magkänsla med båda, hur det nu än blir i framtiden.
Åh, va härligt att du fått sånna lyckoträffar :D Låter som härliga dejter båda två!
 
Nu som min Tinder blivit "frisk" och det dykt upp flera interessanta snubbar, så kommer såklart exet till mig och ska stanna i en vecka.... :meh: Han såg dessutom oförskämd bra ut efter två månader i fjället, om inte det vore för att jag vill träffa några av mina spännande nya Tindermatchar så skulle jag nästan fundera på att ta tillbaks honom... :p
 
Dejtandet och Tindrandet går väl sådär eller snarare inte alls. Jag är nog för konstig för sånt. Så vi lyssnar på musik istället.

I took my love, I took it down
Climbed a mountain and I turned around
And I saw my reflection in the snow covered hills
'Til the landslide brought it down
Oh, mirror in the sky
What is love?
Can the child within my heart rise above?
Can I sail through the changin' ocean tides?
Can I handle the seasons of my life?
 
Jag ställde in min dejt idag. Så väldigt osugen. Tänker att jag kanske ska ta bort tinder eftersom jag ändå inte verkar vilja dejta. 😂
Jag har bara rätt och slätt stängt av den. Jag ids ju ändå inte hålla på, varken med att svepa eller snacka med eventuella matcher.

På sajten där jag skrev min något bistra profiltext har jag trots allt fått några svar senaste veckan. En 21-åring som tycker det är viktigt att vara diskret :cool: och en 57-åring som verkar vettig, men känns för gammal. Ingen av dessa är inom mitt önskade åldersspann. Äh, jag kanske ska stänga ner där också? Även om det råkar vara någon som verkar ok så orkar jag ju inte snacka i alla fall.
 
Tinder tycker jag är smidigast :D Vad tycker du är dåligt med tinder jmf de andra?

Skulle nog säga att det jag tycker sämst om med Tinder är att jag måste bestämma ja/nej på en gång samt att informationen är väldigt bristfällig om dem och att de lika gärna kan vara i stan bara över dagen och bo långt bort...På andra sidor är det i många fall bättre information och jag kan gå in på sidorna flera gånger innan jag väljer att skriva. Fast å andra sidan är det väldigt lite folk där så...🙄
 
Skulle nog säga att det jag tycker sämst om med Tinder är att jag måste bestämma ja/nej på en gång samt att informationen är väldigt bristfällig om dem och att de lika gärna kan vara i stan bara över dagen och bo långt bort...På andra sidor är det i många fall bättre information och jag kan gå in på sidorna flera gånger innan jag väljer att skriva. Fast å andra sidan är det väldigt lite folk där så...🙄
Äsch det är bara svepa höger och avmatcha sen ifall man inte klickar.
 
Jag ställde in min dejt idag. Så väldigt osugen. Tänker att jag kanske ska ta bort tinder eftersom jag ändå inte verkar vilja dejta. 😂

Låter klokt! Jag tyckte mest det tog energi när jag i själva verket inte orkade dejta nån.
Bara att starta upp igen när du känner suget igen :)
 
När vissa av er verkat lägga tinder på is har jag installerat den igen. Jag har väl fått nån boost för fick nästan 15 matchningar. Skulle va kul med nån dejt i helgen, men tror nog inte det blir av. Ska dock träffa han som blev packat en gång, som jag bjöd med ut från jobbet. Han är snygg och trevlig men vi klickar inte riktigt. Ska testa och se om vi kan ligga iallafall. Behöver en kk :D.

En fråga bara. Jag har gratis tinder. Ändå verkar det som att jag kan svipa hur mycket som helst. Är det samma för er?
 
När vissa av er verkat lägga tinder på is har jag installerat den igen. Jag har väl fått nån boost för fick nästan 15 matchningar. Skulle va kul med nån dejt i helgen, men tror nog inte det blir av. Ska dock träffa han som blev packat en gång, som jag bjöd med ut från jobbet. Han är snygg och trevlig men vi klickar inte riktigt. Ska testa och se om vi kan ligga iallafall. Behöver en kk :D.

En fråga bara. Jag har gratis tinder. Ändå verkar det som att jag kan svipa hur mycket som helst. Är det samma för er?
Man får alltid boost när man gör nytt konto och du har väl 100 eller nåt högersvep, har du kommit upp i det?
 
Introducerar person C.......
B verkar ha tappat intresset och blir mer och mer svara inte på meddelanden.
Medans en viss C börjar banka på dörren.......
Jag vill gärna försöka med med B men har hon inget intresse så vet jag inte vad.
Får nog försöka reda ut detta.
Men C är intressant och vill ha min uppmärksamhet.
Oj det är trevlig med uppmärksamheten. Men det känns så fel.
 
Introducerar person C.......
B verkar ha tappat intresset och blir mer och mer svara inte på meddelanden.
Medans en viss C börjar banka på dörren.......
Jag vill gärna försöka med med B men har hon inget intresse så vet jag inte vad.
Får nog försöka reda ut detta.
Men C är intressant och vill ha min uppmärksamhet.
Oj det är trevlig med uppmärksamheten. Men det känns så fel.
Varför känns det fel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 219
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 256
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp