Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen efter ett härligt dygn i Köpenhamn 😊. Var på brorsans restaurang på torsdagen, det blev liiite senare än tänkt. Klockan var 3.30 när jag kom tillbaka till hotellet efter alldeles för många glas vin. Då hade jag dessutom varit vaken i 22 timmar. Vaknade trots det vid 7 på morgonen och kunde inte riktigt somna om :banghead:.

Pregade mig full med kaffe och värktabletter, tog en skön dusch och tvingade i mig lite frukost (tack gode gud för smink också :bow:) så jag såg ändå hyfsat fräsch ut inför dejten med köpenhamnaren. Det gick bra! Han såg betydligt bättre ut i verkligheten än på bilderna, men framför allt så kände jag mig verkligen påverkad av hans utstrålning och sätt att vara. Jag tror att han också var pepp för han vill ses igen :).

Kanske kanske att jag ska hem till Vinkillen och hans tjej och äta middag i morgon. Jag är rätt nyfiken på henne men hade i ärlighetens namn behövt en kväll för mig själv också. Så jag hoppas nästan att det inte blir av utan att vi kan ta det en annan gång.
 
Nyttigt det här med snapdejtande. Nu vet jag hur jag ser ut, och hur jag låter! Det är konstigt det där egentligen att man trots spegel och foton har så dålig koll på hur man faktiskt ser ut. När man rör sig, pratar, gestikulerar och har olika ansiktsuttryck. Det är som att se en helt annan människa i dom där små klippen som jag skickat under veckan. Hon har mörkare röst än vad jag trodde, och stoora tänder :D Men det har gett mig gott självförtroende, för även jag ser ut och låter annorlunda än vad jag trodde så måste jag säga att den tjejen ser förbaskat fin och charmig ut.

Ser ändå fram emot att slippa skärmen och få ha honom framför mig idag.
 
Senast ändrad:
Efter min tinderboost har jag fixat en dejt till idag. Skönt med varmare väder för då kan jag köra korta promenaddejter i parken nära där jag bor.

Han är inte den typ jag brukar dejta utseendemässigt, men jag tror jag kommer gilla hans personlighet. Han ser stor och stark ut och med långt hår, som en snäll nallebjörn :p. Det ska bli spännande!
Härligt! Jag har aldrig varit på promenaddejt. Eller när mitt ex och jag precis hade träffats så gick vi förvisso på promenad. Det slutade med att jag råkade svinga ett hundkoppel så han fick haken mitt i pannan och ett djupt jack som minne av vår dag :o.

Är det bättre att promenera än att fika tycker du? Förutsatt att man har lite kroppskontroll då?
 
Härligt! Jag har aldrig varit på promenaddejt. Eller när mitt ex och jag precis hade träffats så gick vi förvisso på promenad. Det slutade med att jag råkade svinga ett hundkoppel så han fick haken mitt i pannan och ett djupt jack som minne av vår dag :o.

Är det bättre att promenera än att fika tycker du? Förutsatt att man har lite kroppskontroll då?

Oj vilken dejt :D! Men jag har märkt att hunddejter är väldigt avslappnande när jag haft brorsans hund.

Jag älskar promenader som första dejt. Om jag märker att jag bara vill därifrån tar jag den korta rundan på ca, 30min. Är det nån som är trevlig tar jag en längre och är det någon jag klickar med och attraheras av kan vi avsluta med vin på en restaurang som ligger lite längre bort.

Fikadejter blir ofta väldigt stela för mig. Isåfall är pub bättre då man dricker lite så stämningen lättas upp.
 
Jag älskar promenader som första dejt. Om jag märker att jag bara vill därifrån tar jag den korta rundan på ca, 30min. Är det nån som är trevlig tar jag en längre och är det någon jag klickar med och attraheras av kan vi avsluta med vin på en restaurang som ligger lite längre bort.

Fikadejter blir ofta väldigt stela för mig. Isåfall är pub bättre då man dricker lite så stämningen lättas upp.

Haha, vilket perfekt upplägg!
Jag håller med, vägrar fikadejter, men öldejt är ok. Dock är det nog softast när man gör nåt där man inte behöver sitta och titta varann i ögonen hela tiden. Typ promenad, utflykt, eller laga mat ihop.
 
Härligt! Jag har aldrig varit på promenaddejt. Eller när mitt ex och jag precis hade träffats så gick vi förvisso på promenad. Det slutade med att jag råkade svinga ett hundkoppel så han fick haken mitt i pannan och ett djupt jack som minne av vår dag :o.

Är det bättre att promenera än att fika tycker du? Förutsatt att man har lite kroppskontroll då?

Jag gillar promenaddejter.
Blir uttråkad och sjukt disträ om jag måste still. Eller vad säger du @the_connemara :D
 
Oj vilken dejt :D! Men jag har märkt att hunddejter är väldigt avslappnande när jag haft brorsans hund.

Jag älskar promenader som första dejt. Om jag märker att jag bara vill därifrån tar jag den korta rundan på ca, 30min. Är det nån som är trevlig tar jag en längre och är det någon jag klickar med och attraheras av kan vi avsluta med vin på en restaurang som ligger lite längre bort.

Fikadejter blir ofta väldigt stela för mig. Isåfall är pub bättre då man dricker lite så stämningen lättas upp.
Smart! Jag är nog rätt duktig på att småprata och brukar få igång den andre också genom att fråga en massa. Så ännu ingen stel dejt. Men ja det kan vara bra med alternativ och särskilt nu när det börjar bli varmt. Fast har jag möjlighet så dricker jag också gärna ett glas vin eller öl. Då blir jag ännu bättre på att komma på saker att prata om :)
 
Smart! Jag är nog rätt duktig på att småprata och brukar få igång den andre också genom att fråga en massa. Så ännu ingen stel dejt. Men ja det kan vara bra med alternativ och särskilt nu när det börjar bli varmt. Fast har jag möjlighet så dricker jag också gärna ett glas vin eller öl. Då blir jag ännu bättre på att komma på saker att prata om :)

När det blir varmare kan du ta med en filt i väskan och en flaska vin. Kan bli en mysig dejt i nån park.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 219
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 256
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp