Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar lite likadan - nar jag val bokat nagot ar jag ofta inte sa sugen - likt @Bison sa ogillar jag de flesta ;)
men går jag inte ut så kan jag ju lika avinstallera appen och fortsätta leva livet utan den sortens ranson män



Ja men precis, jag tycker det är så himla fult, tråkigt och avtändande när folk radar upp sina preferenser, det blir bara direkt vänster på sådana.

@Singoalla sa nog det dom jag behövde höra - och det e ju faktiskt många dealbreakers som man inte har en aning om innan man träffas, så jag får nog bara lägga längd i samma hög som typ ”kan vara SverigeDemokrat”! :)

Ogillar också folk... Hahaha.. Men precis så som du skriver så är det såhär eller inte alls just nu...

Men kanske att inte alls känns bättre just nu.. Blev lite extra matt eftersom ett mess jag skrev till honom försvann i etern... Inte hans fel, men gör mig mer osugen på dejt ändå. :D
 
Träffade en kille igår, vi låg och promenerade runt den lilla byn där jag bor. Kändes bra, men inte för honom tyvärr. Händer alltid med killar jag känner att jag gillar. De jag bara vill ligga med är det mkt lättare med.
 
Träffat SJ ikväll. Han gillar inte vildsvinet, inte alls :rofl:
Frågade lite om den andra föraren, som väntat så visste han inte så mycket om honom.
 
Insåg att jag typ varit på en dejt på ungefär ett år:down:Har nästan inget planerat i helgen så det hade passat bra med en dejt. Loggade in på hp för första gången på ett tag. Ingen större action där. Swpiade igenom Tinder med typ en match innan det tydligen var slut på folk. Blir nog ingen dejt för mig i helgen:meh:
 
@sorbifolia @strawberrysylt Tack! Ja jag hoppas vi kan vara vänner, och ser väl inte varför vi inte skulle kunna det egentligen. Nån fysisk närhet har egentligen inte behövts i vår "relation", utan har snarare bara fuckat upp saker. Om jag bara får lite tid att ställa om, och förutsatt att han också bjuder in och visar att han vill ha mig kvar som vän så kan det nog funka, det vore skönt. Han är som sagt väldigt speciell.

Och så, ur fas och med lite stukad självkänsla och inställningen att det här lär ju bli stelt och gå åt helvete, var jag på ny tinderdejt igår, inbokad sen ett tag, och jag pallade inte ställa in även om jag tänkte att jag egentligen borde. Vi sågs hemma hos honom och lagade käk och drack lite öl. Han var söt! Och det blev inte alls stelt, vi snackade så mycket så vi glömde koka pasta, och efter maten fortsatt häng i soffan. Och jag älskar den där känslan när man sitter bredvid varann och det finns en massa attraktion i luften men ingen ännu tagit steget... När jag såg på klockan att det var dags att dra hem började vi hångla och sen sov jag över.

Han vill ses igen, och det vill jag med, antar jag... Allt kändes bra. Men ärligt talat, det är för snabba kast nu och jag behöver nog få vila känslorna lite. Har svårt att känna "åh kul, ny lovande dejt", tänker mer "jaha, ska jag orka med att boka in 6 dejter med den här killen innan det är dags att lägga ner igen och hitta nån annan?" Nu ska han resa bort och kan ändå inte ses på nästan två veckor, det passar nog rätt bra.
Skönt med lite bekräftelse i alla fall!
 
På lördag är det äntligen dags för årets monsterfest. Vi har taggat sen förra året, ska bli så jävla roligt!
Jag är väldigt spänd på hur SJ kommer bete sig mot mig. Om han kommer undvika mig, vara klängig eller bara uppföra sig som vi är kompisar. Hoppas givetvis på det sista.
Har ett litet hopp att den andra föraren från SJ kommer, han har dock jobbhelg så känns väl inte så troligt.
Kommer även träffa min exman för första gången på två år, det kommer bli intressant. Är han pissfull lär det bli bråk :meh:
 
Hade en match och ett meddelande nör jag vaknade. Tröttnade efter bara några mess eftersom han inte ställde en enda fråga eller ens svarade något som gick att spinna vidare på. Så jag frågade helt enkelt om han tänkte bidra till att driva konversationen. Han svarade ja och ställde en fråga. Men det känns ändå rätt sabbat.

Den andra jag skriver med är jättepå dejt imorn. Han verkar ändå vettig så borde gå. Han har bara en bild där man ser hur han ser ut. Luskade fram honom på fb och offentligt finns bara en annan bild där man ser hur han ser ut och det är väldigt olikt den andra bilden. Dock är utseendet verkligen oviktigt nör jag väl fastnar för någon, men ja. Vettefan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 242
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp