Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, fast hade nog inte spelat någon större roll. Var så sjukt mycket folk.
Därför jag ledsnade, jag är helt klart ingen social person.
Jag fattar, jag gillar inte heller sådana tillställningar. Men perfekt för Dejten tänkter jag, han som är så supersocial!
 
Jag ska gå på dejt (film och vin kväll) hos en tjej. Tror nia att hon tar illa vid sig om jag har kondom med mig. (tänker inte demonstrera att jag har det). Eller är det åt skogen över ambitiöst önske tänkande?
 
Äh, är väl bara att stoppa i plånboken. Behövs den är det ju kanon att den är med - annars får den ju bara ligga kvar. :)
Tack. Jag är lite nojig. Som sagt om man nu skulle få till det och får fram en så vill man ju inte att tanken ska vara att man räknar med det. Hoppas är en annan sak.
 
Jag träffade han från jobbet igår kväll. Alltså från och med nu ska han heta växtkillen för han pratar nästan bara om sina växter och det enda han gör är att odla.

Han är bra underlig. Svår att prata med om viktiga saker. Jag försökte t.ex. fråga vad han tycker om i sängen. Han svarade sova :grin:. Även om sexet inte va nåt speciellt så va det så skönt att äntligen få ligga :banana:.
 
"50 shades of idioter på Tinder" - Del 77 i ett evigt följetong:
Lyckligtvis inte lika illa som idioten som ville våldta mig häromveckan, men ändå.

*Tidigare ikväll*
Hade snackat lite med en kille på Tinder några dagar. Han är 22 år, dvs. 1 år äldre än mig, och har fram tills nedanstående "bomb" verkat helt reko. H = Han, J = Jag.
(Det här var alltså en allmän diskussion som vi gled in på, inte menat mellan just oss två i första hand! Tilläggsinformation: Jag är okysst och oskuld. Killen är svensk.)

H: Vad då, så du kan tänka dig att både kyssa en kille, och ligga med honom?! :eek::mad:
J: Eh...Ja? Om det känns rätt, och vi träffat varandra innan, så varför inte liksom? :)
H: Driver du eller?! :rage: Är inte du en fin flicka?!
J: Vad menar du nu?
H: Fina flickor rör överhuvudtaget inte killar förrän bröllopsdagen!
J: Jag vill aldrig gifta mig...
H: Självklart du ska gifta dig, alla flickor måste ha en man som företräder dem, det förstår du väl själv?!
J: 1800-talet ringde och ville ha tillbaka sina åsikter...
H: Vad fan pratar du om?! :rage: Det är väl självklart att varje fin flicka behöver ha en manlig företrädare, liksom att hon givetvis aldrig rör en man före bröllopsdagen?!
J: Välkommen till 2018. Kvinnor är fria självständiga människor som inte nödvändigtvis gifter sig, om de inte själva vill. Jag tänker då aldrig gifta mig, och absolut inte ha någon "manlig företrädare". Jag klarar av att företräda mig så bra själv.
H: Äckliga jävla lösaktiga hora!!!

Var är alla vettiga killar på Tinder egentligen?! :arghh:

Men alltså...

Och jodå, det finns vettiga killar på Tinder. Jag tror jag är vettig iaf, även om jag kanske faller utanför det du letar efter av andra anledningar.
 
@Dressyrtjejen_97 Jag tror också att de där va en kille som bara drev... och fram tills det sista svaret hade nog jag tyckt det var underhållande och sett det som om vi bara satt och just skämtade iaf. Men hans sista svar, så skriver man inte till någon, där gick han över gränsen.

----

Alltså vad är det med killar som tjatar? Kille 2 som jag pratar med på hp har börjat kännas som någon jag ville träffa för att se om vi skulle kunna tända på varann och sen ligga med, åh vill ha någon att göra det med. Men alltså nu har han ju börjat tjata och skriva massa utan att jag hinner skriva emellan? Suck. Alltså, tror någon att någon tänder på tjat?! Suck.
Kille 1 måste ha hittat någon annan, wish him all the best. Kille 3 verkar vettig, fast han bor väldigt off och vill inte flytta, men vi får väl se ^^.
 
Tänker btw såååå ofta på tillfället när du o Bästis (:love:) var här. Alla tre sitter o kollar på mobilen o efter en lite längre tyst stund utbrister @Bison typ "Jag älskar det här! Att kunna umgås utan att prata o vara så jäkla social hela tiden!". Extremt avslappnat! Sen pratar vi ju när vi har något att prata om.

Precis så kan jag och min bästis göra med, så skönt. Bara hänga och titta på varsin mobil, och prata lite emellanåt om vi känner för det.
:love:
 
Kände mig hopplöst socialt missanpassad när jag kom hem igår.
Hur ska jag kunna dejta när jag verkligen avskyr att umgås med människor?

Men så skrev en kollega och vän när jag kom hem och frågade om det var roligt.
Jag brölade ur mig mitt missnöje över allt och alla. Fick pepp och fina ord.

Pratade igenom gårdagen med en annan vän idag. Han satte ord på mina känslor och fick mig att se på det på ett annat sätt än att det är fel på mig.
Vi bokade in Xbox-kväll med några andra nördiga vänner och nu känns allting mycket bättre.
Det finns människor jag tycker om att umgås med och som tycker om att umgås med mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 392
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 648
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 298
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp