Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
Anledningen till att han inte sagt något tidigare är antagligen för att du inte ska känna dig pressad pga det. Nu när han antagligen misstänkte antingen att du gled ifrån eller träffade någon annan så blev det mer av en situation där det var lika bra att säga så det iaf inte tog slut pga att han inte uttryckt det.
 
Senast ändrad:
Anledningen till att han inte sagt något tidigare är antagligen för att du inte ska känna dig pressad pga det. Nu när han antagligen misstänkte antingen att du gled ifrån eller träffade någon annan så blev det mer av en situation där det var lika bra att säga så det iaf inte tog slut pga att han inte uttryckt det.

Tror det också. För min del är det väl tyvärr lite det som jag saknat i vår relation, att vi inte pratar och uttrycker känslor. Det har gjort att jag känt mig ensam och glidit ifrån lite. Men som du säger, han har antagligen inte sagt något för att han inte velat sätta press. Kände att det bubblade upp känslor i mig också när han äntligen sa något som kändes äkta för en gångs skull. Uuurrrgh vad förvirrande det blev nu. Tur att jag har fullt upp med flytt och kan begrava mig i det några dagar.
 
Tror det också. För min del är det väl tyvärr lite det som jag saknat i vår relation, att vi inte pratar och uttrycker känslor. Det har gjort att jag känt mig ensam och glidit ifrån lite. Men som du säger, han har antagligen inte sagt något för att han inte velat sätta press. Kände att det bubblade upp känslor i mig också när han äntligen sa något som kändes äkta för en gångs skull. Uuurrrgh vad förvirrande det blev nu. Tur att jag har fullt upp med flytt och kan begrava mig i det några dagar.
OT
Ska du flytta? Har för mig att du var så nöjd med din lägenhet? :)
 
Funderar på vad jag ska göra på min semester i sommar. Jag är ju singel, så hade varit kul att hitta på något där man träffar (gärna möjlighet att lära känna) andra människor. Kanske någon att gå på dejt med ;)
Någon med idéer?
 
Funderar på vad jag ska göra på min semester i sommar. Jag är ju singel, så hade varit kul att hitta på något där man träffar (gärna möjlighet att lära känna) andra människor. Kanske någon att gå på dejt med ;)
Någon med idéer?
Har du testat att googla singelresor?
 
Funderar på vad jag ska göra på min semester i sommar. Jag är ju singel, så hade varit kul att hitta på något där man träffar (gärna möjlighet att lära känna) andra människor. Kanske någon att gå på dejt med ;)
Någon med idéer?
Finns någon happening där folk åker till Höga kusten (eller nåt sånt) och träffas och vandrar med lite vem man råkar på.

Sorry för hemskt dålig info men jag tyckte att det lät kul.
 
Finns någon happening där folk åker till Höga kusten (eller nåt sånt) och träffas och vandrar med lite vem man råkar på.

Sorry för hemskt dålig info men jag tyckte att det lät kul.
Den har jag sett på Facebook! Verkar skitkul :)
Det där skulle jag absolut kunna tänka mig att haka på. Frågan är bara, hur hittar jag det? Var, när, hur o.s.v.

Edit: @SaraXX hann hitta det :)
 
Jag har haft en ganska intensiv vecka och nu känner jag mig både utmattad och rätt förvirrad.

I lördags kom T över igen och återigen bara pratar vi med varandra i timmar och klickar så sjukt bra. Har nog aldrig riktigt känt en sån trygghetskänsla med någon såhär tidigt, han är så rak, öppen och ärlig. Så fruktansvärt skönt! Äntligen låg vi också :D, mycket bra! Igår var han här igen och ja, han gör mig jäkligt glad alltså. Vi är både oroliga över hur det här ska sluta, jag skulle ju inte bli kär i någon...

I fredags sa jag upp mig, firade med att gå på rave och dansade i 7 timmar!!! Var inte hemma fören kl 9 på morgonen. Lyckades springa in i två tinderdejter där omedvetet också, båda verkade trevliga och den ena sak jag ev. träffa i veckan.

Utöver det fortsätter mitt psykoex att tjata på mig om att han verkligen vill ses och att han "behöver det för det skulle vara lättare att gå vidare då", och jag vet varken ut eller in alltså. Dessutom inleddes Valborgsfirandet med att en av mina bästa killkompisar berättade att han har mer än bara kompiskänslor för mig. Vi har varit KKs innan och tydliga med att det här är helt kravlöst, men ja, nu har han känslor och det är helt enkelt bara att ge honom space till det går över. Känns tråkigt, vi är väldigt bra vänner också..

Sist men inte minst saknar jag spanjoren MASSOR. Vi pratar med varandra varje dag, och jag håller på att klämma in några dagar där jag kan komma och hälsa på. Han är verkligen en person jag behöver i mitt liv. Håller tummarna för att jag kan åka iväg om inte allt för lång tid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 277
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 275
Senast: Luktpion
·
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp