Den där giraffen i NY(?)

Det här är ju jättejobbigt, hur ska jag kunna rädda galaxen i mitt spel när jag har världens gulligaste distraktion på ena skärmen?! Om elakingarna tar över universum är det giraffbäbisens fel :mad: :love:
 
Och nu börjas det.
Var är han? Jag har inte sett honom på 20 minuter. :banghead:
Har det hänt något, han syns inte i bild? :banghead:
Mamma giraff står lugnt och äter och sänker ibland huvdet ner i hörnet under kameran. Det är inte direkt rocket sience att inse at tungen ligger och vilar just där.
Suck hur tror de att en 1 dygn gammal giraffunge ska kunna hoppa runt 24/7. Jag undrar om de förväntar sig detsamma av en nyfödd människounge?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 647
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 463
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 704
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 393
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp