Den där giraffen i NY(?)

Ett par trevande steg i rätt riktning under magen på mamma men så tittar man istället ut på andra sidan, hoppsan hmm man missade mjölkbaren :cautious: Och så kommer mamma med sitt stora huvud och långa tunga och man bara "uuurk mamma sluta pussa! Jag är hungrig! :mad:"
:love:
 
Lite väl våldsam puss och snabba steg bakåt "mamma! Sluuuutaaa.... oops!" Och så druttar man på ändan. Fasen detta med fyra ben var inte lätt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 648
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 466
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 290
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp