Den där giraffen i NY(?)

Yaaay go April :D :love: :heart

Han PRECIS hem för att se sista minuten innan lilla fölet (?) dunsade i backen! Så himla gulligt och häftigt :love:
 
Yaaay go April :D :love: :heart

Han PRECIS hem för att se sista minuten innan lilla fölet (?) dunsade i backen! Så himla gulligt och häftigt :love:
Kalven! :D
Har inte följt detta speciellt, mest nyfiket kikat då och då när jag haft tid. Lyckades kika in nu från typ fem minuter innan kalven dunsade ner i golvet så det var minst sagt bra tajming. :up:
 
Alltså förvirringen hos fölet! Hur... hur...och varför, och hungrig... upp... men hur... men Uff!

Förlåt, kalven! Fast den ser väldigt mycket mer ut som ett föl än kalv om jag får tillåta mig vara definitionsanarkist litegrann bara..
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 652
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 469
Senast: Grazing
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 322
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp