Diamond painting

Jag tror jag ska hålla mig till Wish.. Gått hem en till från ebay som jag hade fattat som full fast den var tydligen inte det när den dök upp :banghead: Det är andra gången detta händer från ebay. Vet inte om det är jag som förväntar mig fel när det står full i annonsen eller om det är säljarna som är dåliga på att skilja på full vs partially/partly :banghead::meh::arghh: Den är dock stor och fint motiv men jag blir ändå besviken när det inte kommer hem det som förväntas...
 
Jag tror jag ska hålla mig till Wish.. Gått hem en till från ebay som jag hade fattat som full fast den var tydligen inte det när den dök upp :banghead: Det är andra gången detta händer från ebay. Vet inte om det är jag som förväntar mig fel när det står full i annonsen eller om det är säljarna som är dåliga på att skilja på full vs partially/partly :banghead::meh::arghh: Den är dock stor och fint motiv men jag blir ändå besviken när det inte kommer hem det som förväntas...

När jag köpte nu sist så kollade jag på bilderna från andra köpare. För att kunna vara säker. Får nog fortsätta med det verkar det som.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 254
Senast: Mirre
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
510
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 045
Senast: mars
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp