Diamond painting

Och bara för det så gick det denna gång! Förra gången provade jag då det fanns med som alternativ men fick då upp ett felmeddelande att det inte bara går med förbetalning eller kreditkort. Nu gick beställningen igenom med faktura (fanns som alternativ nu med och jag tänkte, jag provar) och varukorgen är tom! Var nog någon bugg förra gången.
 
Och bara för det så gick det denna gång! Förra gången provade jag då det fanns med som alternativ men fick då upp ett felmeddelande att det inte bara går med förbetalning eller kreditkort. Nu gick beställningen igenom med faktura (fanns som alternativ nu med och jag tänkte, jag provar) och varukorgen är tom! Var nog någon bugg förra gången.
:banana::banana:Vad blev det för någon?
 
Samma som jag ville beställa förra gången

Ros:
fetch


Fjärilar:
fetch


Båda ska vara full enligt beskrivningen.

Sen blev det lite söta hamsterstickers till mitt hamsterrum också :)
fetch
 
Klar med en av dom som kom idag. Söt men tråkig att göra. Endast 7 färger varav 4 av dom är gröna, och dessutom var 3 av de gröna siffrorna väldigt svåra att skilja åt på själva duken så det var riktigt jobbigt.
15391155_10157867192350114_615631993299756976_n.jpg
 
Jag är imponerad! Fick min bild med katter idag. 4 veckor tidigare än beräknat :banana: Hoppas jag hinner bygga den under veckan och skicka den till farmor i julklapp.
 
Följer det med pärlor varje gång? Jag var lite sugen på sådana tavlor man gör med pärlor. Men detta verkade ju roligare!
 
Nu har min tavla från Ebay kommit. Leverans var satt till senast tisdag 20.12. Jag skulle egentligen ha fått den redan i lördags 17.12 men då hann inte DHL med att leverera den (mycket paket så här inför jul). Men idag kom den. Så väldigt snabb leverans. Nu ska jag börja pyssla!!

Mycket nöjd så kan rekommendera denna säljare på Ebay. Har beställt från en annan säljare också men den fanns i Kina så väntar ännu. Men den varan är skickad i alla fall. Rapporterar om den också är bra när jag fått tavlan.

Beställde denna:
s-l400.jpg
 
Fått hem en ny idag, med beräknad ankomst 30 januari! Så nu var det verkligen expressfart! Denna gillade jag, istället för de "vanliga" påsarna (ca 5x5 cm stora) som jag är van att diamanterna ligger i hade denna tavla flera men mindre påsar av varje färg, ca hälften så stora som vanliga, kanske 2x5 cm stora påsar. Mycket bättre tycker jag :) Det är älvan jag visade bild på tidigare som kommit. Tror dessutom jag fått en till förra veckan, men var inte hemma då så brorsan har tagit hand om den, så får den till helgen.
 
Mina från Wish har inte heller kommit än. Har därför beställt två till från Ebay. Är nämligen klar med min första och det var så kul så jag har inte tålamod att vänta så länge. De från Ebay borde jag få fredag eller lördag denna veckan (nu är väl julpaketshetsen över hoppas jag).

DSC_1068.JPG
 
Min från Ebay köpta i Kina har kommit idag. Det gick snabbt, beställdes 16 dec. Däremot väntar jag fortfarande på de som är köpta från Wish i Kina.

p.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 254
Senast: Mirre
·
Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
510
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 046
Senast: mars
·
Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp