Drocken på

SKIT SAMMA VAD DEN HETER, VAR HITTAR MAN EN SÅN?!!?!!?!????

Jag har letat i 6 år, men inte vetat vad jag ska söka på :meh:

Drock verkar inte vedertaget i alla fall @Mammas
Några urval av sökträffar:

desert_rider_by_drock_nicotine-d7avgsj.jpg


8557e2737157a7379bac5e193b9b8e22_400x400.jpeg


Funko-Chuck-D-Rock-Pop-0.jpg
Hahaha, sök fuskpolo istället ;)
Jag tror att BoT har sånna... :idea: fast den heter "nackskydd med polokrage"... :angel:
 
@Thaliaste jag fick en från jobbet! Flitigt använd! :D

Jag köpte en i mässbutik hos nån av de stora sportkedjorna för ca 6 år sedan, och hade tyvärr då inte en aning om hur fantastiskt bra de är! Mycket smidigare än halsduk, och sitter åt bättre än en buff. Perfekt för uteaktiviteter som ridning, jogging eller skidåkning! Försökte köpa fler nästan direkt efteråt men varje gång jag frågar i butiker efter en (vet ju inte vad det heter, men har försökt beskriva det som en hakklapp i tyg ungefär) så ser försäljaren ut såhär O_o:confused: så jag har slutat fråga. Tänkte att det kanske bara var en engångsprodukt som ingen mer en jag uppskattade...

Och sen min älskade vad-det-nu-heter tappades i en norsk skidort för 3 år sedan är jag otröstlig....:cry::cry::cry:

Men det här ÄR MIN BÄSTA BUKE-DAG PÅ LÄNGE!!! :banana::banana::banana:

TACK @Mammas för att du startade denna tråd! :bow:
 
Oohh...:up: ja, där har jag ju av naturliga skäl aldrig varit och tittat. Men...är de inte väldigt små då?

Jag tänkte dra ett extremt olämpligt skämt här, men jag låter bli.

Svar: Jag vet inte, jag har någon som är för typ 12-åringar kanske? Den funkar på mig som är normalstor vuxen. :)
 
Jag trodde att det plagget hette olle. (Har en irrationell aversion mot dem så har aldrig stött på benämningsproblemet.)
 

Liknande trådar

Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
823
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 820
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
75 76 77
Svar
1 520
· Visningar
49 868
Senast: Wille
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 610

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp