EN tråd 4.0

Jag @Novali01 s unge och @Wilisia kan ju bidra till startlistan nästa år förhoppningsvis och sen ska ni inte glömma bort att alla dom som red i Polen har elever som red i Polen osv... Ligger tävlingen bra i kalendern så kommer fler.. Sen är det inte fel att ha nationella * och ** klasser. Blir inte lika dyrt. Vi ft ryttare är ett fattigt släkte!

Men precis! Och nej, nationellt är inte fel, det är ju så sjukt dyrt med internationellt.... så ska det vaccineras rätt (och det är ju självklart mina) och de ska ha fei-pass (utländska), danskarna och norskarna måste vara kvalade/få tillstånd osv.
 
@fio Ja precis. Nationella är ju också "lättare" att arrangera, det var lite tufft att väldigt sent få veta antalet anmälningar så det var tur att vi hade de avtal med sponsorer vi hade så mycket gick att modifiera i sista stund.
Helt personligen (och inte öht klubbmässigt) så skulle jag vilja att vi ordnar nationella * och ** isåfall, jag vet dock inte hur hinderhöjder/längder etc förändras i dessa klasser mot det vi hade nu. Men det vet ju andra hehe.
 
Herregud, dom har MISSAT att informera dig??? ALLA invandrare ska gå Svenska För Invandrarkursen! Så tyvärr, allt du har gjort, alla placeringar du tagit, allt du har lärt dig ska med omedelbar verkan återgå till Svenska Staten. Som av en händelse är jag SS (Svenska Staten såklart!!) representant och du kan lämna alltihop till mig på måndag....:bump::banana::bump::devil:
 
Är det någon vänlig själ här inne som har koll på det här med poäng i ft och kan dra det lite snabbt för mig? Från vilka klasser börjar poäng att delas ut? Finns det någon poängtabell nånstans?
 
100 klass får man poäng ifrån. Men poäng och championatpoäng är olika saker Där styr åldern. Eller så var det förr iallafall, kan ju ha ändrats.
 

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
178 843
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 997
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 689
Senast: Badger
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?
  • Det här med klädsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp