En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är trött och less men tusen gånger hellre nu än senare i graviditeten!

Och när man surfar runt lite finns det folk som har haft alla möjliga sorters missfall, tvillingar i samma hinnsäck, tvillingar där den ena dör och tar med den andra osv. Jag fattar inte att de orkar fortsätta!
 
Ja, ibland får man lite pespektiv när man jämför hur det hade kunnat vara. Skönt att du finner någon tröst i eländet, jag tycker det är beundransvärt.
 
@lil-sis Åh jag håller tummar och tår! Hoppas hoppas hoppas att det bara var kroppen som hoppade över mensen. Det väl ganska många som får en liten blödning när mensen borde (inte) kommit.

Mvh Miks
 
Åh, då håller vi alla tummar och tår för dig lil-sis!
Jag hade lite blödningar genom i stort sett hela min graviditet. Tror det är vanligare än man tror. Men sånt har du säkert läst om överallt redan...
Håller tummarna, som sagt.
Kram!
 
Det har satt fart igen, mer ont och nu bara färskt blod så det är nog rätt så kört.

Det enda positiva är ju att det uppenbarligen inte är stopp i den äggledaren som är kvar, dels för att jag ju blev gravid och dels för att det tycks ha suttit rätt den här gången.

Det som är lite extra surt är att när jag plussade så visade CB digital 1-2v och en vecka senare, dvs i fredags på morgonen 2-3v.

Så något hände ju precis runt 5+0.

Går till gyn som planerat så fått jag veta om allt kommit ut plus att jag annars skulle gå runt och hoppas, såklart.

Sen veckan efter ska jag träffa SSK inför överviktsoperationen så jag har annat att tänka på också, som tur är.
 
Äh, surt:(

Hur funkar det med utredningen, om de ändå ser att äggledaren nu funkar och så? Behövs den, eller är det bara att fortsätta och köra?
 
@lil-sis fy vad surt! Lider med dig, vet precis hur hemskt det är med missfall!

Det enda du får trösta dig med(även om jag vet att det känns skit just nu) är att det är bättre nu än längre in i graviditeten...

Hoppas du får bra svar på ul och att kroppen iaf tar hand om allt själv så det går över snabbt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 693
Senast: orkide
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 719
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp