Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Så söt han är! :D Vilken man! :love:

kl*

Nya på min lilla idag. :)
30054843.jpg

30054844.jpg

30054845.jpg

30054846.jpg

:love:
 
Sv: Era senaste bilder - western

Jättefina bilder som alltid!

*kl*
Mitt bland alla fina juliga bilder tänkte jag komma med lite "somriga" bilder från solig California. Min man har haft så roligt med ridning och hästar sen jag köpte min första häst förra juni, så han har gått ut och, helt själv (förrutom att jag visade honom annonsen), köpt den här super snälla Appy för att rida med mig.

Jag tycker han är otroligt duktig med tanken på hur mycket erfarenhet han har. :love:
turning.jpg


canter.jpg


walkingk.jpg


runningn.jpg


Båda appys tillsammans:
doublebr.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Jättefina bilder som alltid!

*kl*
Mitt bland alla fina juliga bilder tänkte jag komma med lite "somriga" bilder från solig California. Min man har haft så roligt med ridning och hästar sen jag köpte min första häst förra juni, så han har gått ut och, helt själv (förrutom att jag visade honom annonsen), köpt den här super snälla Appy för att rida med mig.

Jag tycker han är otroligt duktig med tanken på hur mycket erfarenhet han har. :love:
turning.jpg


canter.jpg


walkingk.jpg


runningn.jpg


Båda appys tillsammans:
doublebr.jpg


SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VACKER!! :love::love:
 
Sv: Era senaste bilder - western

kl

Liten bildbomb från dagens ridtur på syrrans snötäckta fält! :love:
(Sorry för smutsig, tjock häst :D:angel:)

30117078.jpg

30117129.jpg

30117091.jpg

30117127.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Hon är lika fin som alltid Elanor :love:

Nyaste på min tjockis.

30127599.jpg


30127601.jpg


Nu kan ni ju ignorera mitt jätteflin, det var bara så skönt ute ;)

30127635.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Här kommer en bild på min nyinskaffade app. quarter Sierras Lucky Lady "Lucky"! Hon hämtades i helgen nere i Varberg där det inte fanns mer än 3 cm snö, här har vi ca 40-50 cm i Kumla :-) Hon visste inte riktigt hur hon skulle bete sig med all den snön haha!
P1010560.jpg
[/IMG]
P1010550.jpg
[/IMG]
 
Sv: Era senaste bilder - western

*kl*

Blir bara två hagbilder, är glashalt på vägarna och knöggligt vid sidan av, så det blev tyvärr ingen ridning idag... Men solen strålade och det var väldigt vackert med den lilla snö som ligger kvar...

SANY0931.jpg


IceCube091230.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 912
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 480
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 805
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp