Era senaste bilder - western

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Era senaste bilder - western

Snö är underbart :)

De här bilderna är iofs tagna för ett par veckor sedan, mycket mer snö nu men har inte hunnit med att fota mer.

tardeehage2.jpg


tardeehage.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

Chili tackar och bockar :D

Lewellyn: Ååh! Fina bilder! och snöö! *blir avundsjuk, hänger lite läpp och tänker på leran i hagarna*
 
Sv: Era senaste bilder - western

Ja, nu får det baskemig komma lite snö här på västkusten. Har länge tänkt att jag ska dra med kameran till stallet och ta lite fina bilder, men i en hage med 4 nyanser av brunt blir det liksom inga fina bilder...
 
Sv: Era senaste bilder - western

Bilder från senaste tävlingen.

Måste erkänna att jag är ganska nöjd med min nya outfit:banana: - helt ok att rida i!
30008742.jpg


Man får ju chans att byta kläder flera gånger under en tävling... :D
30008684.jpg


Och en bild på sambon, som är lite PR-skygg... :o
30008659.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Era senaste bilder - western

Vi var över i slutet på oktober. Först åkte vi till Montana och fick rida hästarna i nästan en hel timme på kvällen före vi skulle åka med ner till Texas.

Vi samåkte förresten med ett gäng från Alberta, Kanada... T o m några som åkte hela vägen från Alaska!

Det var gött väder redan i Wyoming och säkert 25-30 grader flera dagar i Amarillo. Sen blev det lite kallare och regnade. Nu är det säkert inte särskilt trevlig ens så långt söderut.

Vore förstås trevlig med lite snö här hemma nu, men det är mest grått...
 
Sv: Era senaste bilder - western

Grått här med. En bild från gårdagen på mina raringar ;) ...taskig kvalitét men...
13732_199414197765_735617765_2956007_76552_n.jpg


...fast idag snöar det lite. Hoppas det blir kvar så man kan ta lite läckra vinterbilder :D
 
Sv: Era senaste bilder - western

KL

Idag har vi varit ute och ridit i 17 minus och nysnö. Kallt men mysigt =)

30044621.jpg



30044623.jpg



Haha och med den här hmm... vackra bilden får jag väl önska er alla en riktigt god jul ;)

30044628.jpg
 
Sv: Era senaste bilder - western

KL

Bilder från träning 29/11 -09

IMG_0115.jpg


IMG_0116.jpg

Fick stolleryck och galopperade iväg för mig. Stor händelse! Inte ofta han galopperar av egen fri vilja!

IMG_0124.jpg

Börjat med snabba vändningar. Går bra ibland, ibland går det sämre.

Och bonusbild!
IMG_0106.jpg


Han är rätt tjusig om jag får säga det själv :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 912
Senast: Wille
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 480
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 805
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp