Ett foto i timmen?

Dåså, imorgon är det dags!
  • Ett foto i timmen under tiden vi är vakna (behöver såklart inte vara exakt på minuten med en timmes mellanrum som bilderna tas, men det kan ju vara kul att försöka få det så jämnt som möjligt).
  • Dokumentera hundens/hundarnas dag.
  • Valfritt om ni vill lägga upp alla bilder på en gång här eller ta några i taget under dagen.
  • Missar ni någon timme? Fortsätt när ni kommer ihåg att fotografera ;)

Ni som hittills har sagt att ni vill vara med är:
@TantAgda
@Killaloe
@Fisherling
@bollen__
@AraSlei
@Tonto
@Migo
@russinbulle (?)
@Mowglispacemonkey
@Wingates
@TheaH
@Bison
@Corminta
och jag själv :p

Självklart är det helt ok för alla andra bukefalister att haka på, den här listan är bara för att påminna alla oss glömska som redan skrivit i tråden :angel:
 
Dåså, imorgon är det dags!
  • Ett foto i timmen under tiden vi är vakna (behöver såklart inte vara exakt på minuten med en timmes mellanrum som bilderna tas, men det kan ju vara kul att försöka få det så jämnt som möjligt).
  • Dokumentera hundens/hundarnas dag.
  • Valfritt om ni vill lägga upp alla bilder på en gång här eller ta några i taget under dagen.
  • Missar ni någon timme? Fortsätt när ni kommer ihåg att fotografera ;)

Ni som hittills har sagt att ni vill vara med är:
@TantAgda
@Killaloe
@Fisherling
@bollen__
@AraSlei
@Tonto
@Migo
@russinbulle (?)
@Mowglispacemonkey
@Wingates
@TheaH
@Bison
@Corminta
och jag själv :p

Självklart är det helt ok för alla andra bukefalister att haka på, den här listan är bara för att påminna alla oss glömska som redan skrivit i tråden :angel:
Alla har bra kamera förutom jag ;) men kommer jag ihåg ska jag försöka - men det lär inte bli så spännande :D Döm mig inte för hårt bara om jag glömmer.......:o
 
Alla har bra kamera förutom jag ;) men kommer jag ihåg ska jag försöka - men det lär inte bli så spännande :D Döm mig inte för hårt bara om jag glömmer.......:o
Jag kommer fotografera åtminstone halva dagen med mobilen, så ska vi gå på bildkvalitet vinner nog många över mig ;) Jag ser inte sådant här som något "fotografera tjusigt-tillfälle" utan just.. dokumentera. Däremot tänker jag på hur jag komponerar bilder osv oavsett kvalitet på kamera, det gör ju mycket för hur bilderna uppfattas.

Skriv en påminnelselapp och lägg där du förvarar hundarnas matskålar eller liknande, så ser du den när du ger frukost till galningarna? :p
 
Jag kommer fotografera åtminstone halva dagen med mobilen, så ska vi gå på bildkvalitet vinner nog många över mig ;) Jag ser inte sådant här som något "fotografera tjusigt-tillfälle" utan just.. dokumentera. Däremot tänker jag på hur jag komponerar bilder osv oavsett kvalitet på kamera, det gör ju mycket för hur bilderna uppfattas.

Skriv en påminnelselapp och lägg där du förvarar hundarnas matskålar eller liknande, så ser du den när du ger frukost till galningarna? :p
Lapp skriven - men sen ska jag komma ihåg det varje timma med och det är en utmaning :D
 
Dåså, imorgon är det dags!
  • Ett foto i timmen under tiden vi är vakna (behöver såklart inte vara exakt på minuten med en timmes mellanrum som bilderna tas, men det kan ju vara kul att försöka få det så jämnt som möjligt).
  • Dokumentera hundens/hundarnas dag.
  • Valfritt om ni vill lägga upp alla bilder på en gång här eller ta några i taget under dagen.
  • Missar ni någon timme? Fortsätt när ni kommer ihåg att fotografera ;)

Ni som hittills har sagt att ni vill vara med är:
@TantAgda
@Killaloe
@Fisherling
@bollen__
@AraSlei
@Tonto
@Migo
@russinbulle (?)
@Mowglispacemonkey
@Wingates
@TheaH
@Bison
@Corminta
och jag själv :p

Självklart är det helt ok för alla andra bukefalister att haka på, den här listan är bara för att påminna alla oss glömska som redan skrivit i tråden :angel:
Och jag. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 326
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 060
Senast: Magiana
·
Tjatter Det känns som väldigt längesedan vi hade en EFIT-tråd så jag tänkte att det kunde vara roligt att ta upp det igen. Eftersom det...
13 14 15
Svar
285
· Visningar
19 608
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Nu blir det självutlämnande, pinsamt och rätt patetiskt. Och långt - ber om ursäkt för det. Jag avskyr att se mig på foto. Det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 527
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp