Få harunge att börja äta grönt!

Sv: Få harunge att börja äta grönt!

Du är så jäkla jobbig, kall, en riktig besserwisser, allt är tydligen svart och vitt, och du ska alltid hålla på att knäppa folk på näsan. Så förbannat trött på dina inlägg.

eerijka: Hoppas allting går bra för harungen, håller tummarna för er.
 
Sv: Få harunge att börja äta grönt!

Personligen tycker jag att det var en relevant fråga p_l ställde.

Sen tycker jag även att det är trevligt att tonen på inlägg här på Andra djur oftast inte är så tråkiga som den i ditt inlägg. Om du tröttnat på en användares inlägg finns det en ignore-funktion som fungerar alldeles utmärkt.


//lizan, moderator
 
Sv: Få harunge att börja äta grönt!

Personligen tycker jag, att tonen i den här tråden redan är tråkig eftersom folk hackar på trådskaparen för att hon försöker så gott hon kan även om hon inte fått hjälpen hennes harunge behöver av de personer som är det är tänkt ska hjälpa den. Har varit borta från bukefalos länge på grund av just detta, hade glömt att det är såhär det fungerar här (även om forumet är trevligt på många andra sätt).

Åh det visste jag inte, tack!
 
Sv: Få harunge att börja äta grönt!

Det är inte tänkt att harpaltar som blir utan sina mammor ska tas om hand av några människor. Så TS blev inte utan någon hjälp som borde funnits.

Sen tycker jag att det är skillnad på att reagera på någons handlade och att gå på personen i sig. Jag upplever inget hackande på TS, utan ett ifrågasättande av TS agerande med harpalten. Och själv hade jag snarare blivit upprörd om ingen påpekat felaktigheterna, speciellt som det finns så många här med ganska stora kunskaper i ämnet.


(Gör ett tillägg: Tycker alltid att det känns lite knepigt när jag gått in i en tråd som både användare och moderator, vilket jag gjort i den här. Så jag vill bara säga att inga rapporter kommit in angående den här tråden och hur folk skrivit i den. Och är på Andra djur upplever jag att ni är väldigt bra på att rapportera när något är över gränserna för vad som är ok.)
 
Senast ändrad:
Sv: Få harunge att börja äta grönt!

Personligen tycker jag, att tonen i den här tråden redan är tråkig eftersom folk hackar på trådskaparen för att hon försöker så gott hon kan även om hon inte fått hjälpen hennes harunge behöver av de personer som är det är tänkt ska hjälpa den. Har varit borta från bukefalos länge på grund av just detta, hade glömt att det är såhär det fungerar här (även om forumet är trevligt på många andra sätt).

Åh det visste jag inte, tack!
Vem menar du det är tänkt att hjälpa?
TS har brutit mot en vettig lag o klantar vidare efter "bästa" förmåga, knappast djurskydd.
Visst är det jävligt jobbigt att behöva påpeka detta men du kanske skulle tänka lite innan du vräker ur dig oförskämdheter!
PL
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 644
Senast: Whoever
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 917
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 412
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 264
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp