Bukefalos 28 år!

"Fälttävlands" Säkerhetsväst

M

Maria-Dressyr

Vet att för en massa år sedan fanns det säkerhets västar som var typ som en t-shirt, med typ en massa "fastsydda" klossar på, som gjorde att säkerhetsvästen var typ böjbar.

Finns det sådana att köpa fortfarande? Vart?? Eller i alla fall en säkerhetsväst som inte bara är som hårda plattor utan med såna där "klossar" som är lite mer böjbara.

Tacksam för svar!
 
Sv: "Fälttävlands" Säkerhetsväst

Är det racesafe-västen du menar?
 
Sv: "Fälttävlands" Säkerhetsväst

Eller Tipperary kanske? Jag har en sådan. Jätteskön :love:
Finns på de flesta ridsportaffärer nu för tiden faktiskt.
 
Sv: "Fälttävlands" Säkerhetsväst

racesafe-västen?? Vad är det?

Har ingen koll alls!

Har kollat runt på olika häst affärer, inga verkar ha såna, de flesta har bara såna hela "plattor"..

Finns det nån internet affär? Nån som vet??
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 374
Senast: JennyLz
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
887
Senast: MiniLi
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 559
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 431
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp