Fikabesvikelser

Jag skrev ju att jag blir glad av de flesta sorters fika. Ibland blir jag ändå lite förvånad, men glufsar trots det glatt i mig 😅
Som idag då chefen bjöd på hembakat pga födelsedag. Det var en kreation med frukt på burk i bottnen av en aluminiumform, och någon slags sockerkakssmet på, som enligt min smak gärna hade fått stanna i ugnen 10 min till, då den var ganska degig.
Tydligen chefens favorit, eftersom han nöjt suckade om vad det var gott, men jag har aldrig råkat på någon sådan kaka tidigare 😁

Later som nogon form av "upsidedown-cake" som jag forst motte har i storbritannien?
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 877
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 701
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Gammal användare, men då inget är helt klart får det bli såhär. Jag har i princip bestämt mig för att säga upp mig från jobbet. Har...
Svar
2
· Visningar
1 266
Senast: VLMF
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 592
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp