Flygplanskraschen

Sådär får du ju inte skriva utan att berätta om hans teori! :p

Det kan jag göra, men jag tror att jag ska göra det i rätt tråd ;)

Det går i allafall ut på att det finns dom som mycket väl vet vad som hänt med själva planet och dess passagerare. Och de är alla borta och kommer inte hittas eftersom det letats på fel ställe
 
Ja, tekniken finns!

Här där jag är nu så träffar vi en massa intressanta människor en av dom är en ex-stridspilot från det franska landet - han berättade att det finns satelliter som pingar alla flygplan ungefär var tionde minut. Detta spelas in och sparas en viss tid av den som "äger" satelliten. Han hade en extremt intressant och trovärdig teori om MH370 planet.
Får jag fråga vilken den teorin var? Min egen teori lutar alltmer åt ett liknande scenario som det häromdagen.
 
Det kan jag göra, men jag tror att jag ska göra det i rätt tråd ;)

Det går i allafall ut på att det finns dom som mycket väl vet vad som hänt med själva planet och dess passagerare. Och de är alla borta och kommer inte hittas eftersom det letats på fel ställe
Rätt tråd?? Nu blir jag ännu nyfiknare, ju! Vart skulle man leta? I djungeln? En annan del av havet, närmare "vändplatsen" kanske? Kom igen, har man sagt a får man säga b!! ;)
 

Liknande trådar

Dressyr Frågar åt en vän då jag inte är helt bestämd själv över vad problemet kan vara och känner att jag inte kan ge så bra råd. Alltid svårt...
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 026
Senast: MJLee
·
M
Träning Jag vet inte vilket tålamod jag egentligen har med min nya herre som funnits på gården i knappt 3 veckor. Jag vet att det är en kort...
2
Svar
21
· Visningar
2 315
Senast: Casteloro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp