Bukefalos 28 år!

Fråga om mobil och podlyssning

MissFideli

Trådstartare
När jag lyssnar på poddar så blir det tyst efter ett tag och jag måste "väcka" mobilen för att den ska fortsätta. Händer även när jag lyssnar på P4 via deras hemsida.
Nån som vet om det är en inställningsfråga? Sjukt irriterande är det!
Samsung gäller det om det spelar roll.
 
Har pod-appen hamnat på listan över appar som sätts i viloläge av batterisparfunktionen? Kolla där, det kan åtminstone vara en orsak. Telefonen sorterar själv in appar på den listan. Oftast är den smart nog att välja rätt, men ibland blir det fel.
 
Har pod-appen hamnat på listan över appar som sätts i viloläge av batterisparfunktionen? Kolla där, det kan åtminstone vara en orsak. Telefonen sorterar själv in appar på den listan. Oftast är den smart nog att välja rätt, men ibland blir det fel.

Lyssnar inte från nån app utan direkt från hemsidan.
 
Då är det den appen du får kolla på istället. Chrome eller vad du använder för någon.

Exakt. Det kan också vara anledningen till att det strular. Apparna är bättre anpassade för mobilanvändning. Jag har åtminstone märkt av det i iphonen, har nog aldrig använt samsungen på det sättet ens.
 
När jag lyssnar på poddar så blir det tyst efter ett tag och jag måste "väcka" mobilen för att den ska fortsätta. Händer även när jag lyssnar på P4 via deras hemsida.
Nån som vet om det är en inställningsfråga? Sjukt irriterande är det!
Samsung gäller det om det spelar roll.

Ladda ner SRs app istället, jag tycker att den är den bäst designade pod-appen som finns ute just nu. Att lyssna på SR via webben är ju hemskt!
 
Jag använder Pocket Cast eftersom jag vill ha alla mina poddar samlade. Annars tycker jag också att SR-appen är väldigt bra.
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Efwa
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 556
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 197
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 464
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp