Bukefalos 28 år!

Fråga om mobil och podlyssning

MissFideli

Trådstartare
När jag lyssnar på poddar så blir det tyst efter ett tag och jag måste "väcka" mobilen för att den ska fortsätta. Händer även när jag lyssnar på P4 via deras hemsida.
Nån som vet om det är en inställningsfråga? Sjukt irriterande är det!
Samsung gäller det om det spelar roll.
 
Har pod-appen hamnat på listan över appar som sätts i viloläge av batterisparfunktionen? Kolla där, det kan åtminstone vara en orsak. Telefonen sorterar själv in appar på den listan. Oftast är den smart nog att välja rätt, men ibland blir det fel.
 
Har pod-appen hamnat på listan över appar som sätts i viloläge av batterisparfunktionen? Kolla där, det kan åtminstone vara en orsak. Telefonen sorterar själv in appar på den listan. Oftast är den smart nog att välja rätt, men ibland blir det fel.

Lyssnar inte från nån app utan direkt från hemsidan.
 
Då är det den appen du får kolla på istället. Chrome eller vad du använder för någon.

Exakt. Det kan också vara anledningen till att det strular. Apparna är bättre anpassade för mobilanvändning. Jag har åtminstone märkt av det i iphonen, har nog aldrig använt samsungen på det sättet ens.
 
När jag lyssnar på poddar så blir det tyst efter ett tag och jag måste "väcka" mobilen för att den ska fortsätta. Händer även när jag lyssnar på P4 via deras hemsida.
Nån som vet om det är en inställningsfråga? Sjukt irriterande är det!
Samsung gäller det om det spelar roll.

Ladda ner SRs app istället, jag tycker att den är den bäst designade pod-appen som finns ute just nu. Att lyssna på SR via webben är ju hemskt!
 
Jag använder Pocket Cast eftersom jag vill ha alla mina poddar samlade. Annars tycker jag också att SR-appen är väldigt bra.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 542
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 648
Senast: Klara
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 014
Senast: Migo
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 245
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp