Bukefalos 28 år!

Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Jag ska ut och jogga en sväng, handla lite mat, tvätta och sen plugga en jäkla massa.

Samma, fast nu kanske det blir "Vad har du för planering för idag?" beroende på när någon svarar :)
 
Sv: Frågelek nr 3

Är det fint väder så tar jag en promenad med hästen. Ska ta en extra lång dusch. Försöka fixa en bra lunch. Vara med mina barn och sätta klart panelen på sovrumsväggen.
Det är nog vad jag hinner med.

Samma.
 
Sv: Frågelek nr 3

Precis så att om jag försöker nå det med handen bakom ryggen så når jag det precis. typ 10 cm till bhbandet kanske.

Jag har 28 grader här idag, är du avundsjuk?
 
Sv: Frågelek nr 3

Vara hemma med familjen. Äta en traditionell midsommarmiddag och grilla på kvällen.
Se någon bra film om det går något på tv.

Samma.
 
Sv: Frågelek nr 3

Äh, du hann ju före.

Yoghurt med hallon och blåbär, ett kokt ägg och ett glas juice.

samma.
 
Sv: Frågelek nr 3

Lite mjölk med flingor. Sen en fiskburgare med lite grönsaker.

Då tar vi lindgrenV´s fråga:
Vad ska du göra på midsommar?
 
Sv: Frågelek nr 3

Jag har varit ute på en promenad med hästen, dottern och hunden. Passade på att rasta alla samtidigt :D
Sedan har jag satt panel på väggen i blivande sovrummet och efter det tapetserat lite. Fick avbryta då en elektriker är här just nu och fixar så spisen ska funka.

samma.
 
Sv: Frågelek nr 3

Tvättat kläder, lövklätt midsommarstång, fikat på café.

Dags för ny frågelekstråd?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 188
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 451
Senast: Bulldoozer
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp