Bukefalos 28 år!

Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Det var väl att få vara hemma i Sverige, rida varje dag, vara med hundarna, familjen och vännerna.


Hur varmt är det hos dig idag?
 
Sv: Frågelek nr 3

Jodå! Wiki:
Husdjur, tamdjur eller fä, kallas djurarter som människan tämjt och/eller domesticerat och främst använt för att få mat, kläder, skydd mot rovdjur och angripare, hjälp med tyngre arbeten, hjälp med att valla boskap, gödsel eller som sällskap. Exempel på husdjur är brevduva, får, get, gris, hund, häst, kanin, katt, ko, tambin och tamhöns.

;)

Jag skulle vilja ha får!

Samma fråga igen.
 
Sv: Frågelek nr 3

Inget, får helt galet ont i magen av bröd, tyvärr :(

Vad skulle du göra om du vaknar imorgon, går in i ditt kök och vid köksbordet sitter Mikael Persbrandt och läser tidningen och säger "jag har redan satt på kaffet åt dig"?
 
Sv: Frågelek nr 3

Troligen kläcka ur mig "dessvärre dricker jag inte kaffe" på ren vana, innan hjärnan kommit igång tillräckligt för att fråga vad tusan han gjorde där.

Samma men byt ut Persbrandt mot Madonna :p
 
Sv: Frågelek nr 3

Jag skulle mest bli arg över att någon tagit sig in hemma hos mig och slängt ut henne fortare än kvickt. Jag hade inte insett att det var hon förens det var försent.

Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 456
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 470
Senast: Bulldoozer
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 228
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp