Bukefalos 28 år!

Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 3

Ska se Mike & Molly som börjar nu. Orkar jag så tänkte jag se Happy endings med som går efteråt annars blir det sängen.

Ska jag eller ska jag inte köpa en ny kamera? Beslutsångest.
 
Sv: Frågelek nr 3

För seg igen ;)

Jag tycker du SKA köpa en ny kamera :)



Har du sett den nya serien "The Carries diaries" (Kanal5)?
(handlar om Carrie bradshaw från Sex and the city fast som tonåring)
 
Sv: Frågelek nr 3

Jag vill verkligen ha den så lär nog köpa den trots beslutsångest :p

Nej, det har jag inte. När går den? Lät som något jag vill titta på.

Vad har du för tv?
 
Sv: Frågelek nr 3

Hittade den på Kanal5play, ska tydligen gå på torsdagar kl 20.00 på TV11 (inte kanal 5 som jag skrev tidigare), andra avsnittet nu på torsdag.

Vi har två tv:n, en Samsung 40tum o en Philips 32tum (som vi även använder som dataskärm)

Samma
 
Sv: Frågelek nr 3

För ett tag sedan åt jag B12 tabletter men nu är värdena bra igen så har slutat. Så just nu tar jag inga.

Vilken hästras tycker du är finast?
 
Sv: Frågelek nr 3

Har alltid drömt om en freriksborgare! Eller en Welsh cob. Lite större häst i mindre format typ!

vart är (eller säger man "vad är"?) ditt dröm-/favoritresemål?
 
Sv: Frågelek nr 3

Antingen en polarskiva med smör och ost, eller en rostad smörgås med smör, ost och jordgubbssylt på. Äter tyvärr inte sånt längre.

Dressyr eller hoppning?
 
Sv: Frågelek nr 3

Rider inte sen åratal tillbaka men dressyren har alltid lockat mig mest. Hoppningen är jag för det mesta för feg för.

Vad har du för planer för imorgon?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 188
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 451
Senast: Bulldoozer
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp