Bukefalos 28 år!

GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

tyvär finns det inte hals på, hade gärna haft det.
Tänkte att jag ej behövde det för jag hade ej tänkt klippa honom, men ska helklippa han idag så hade behövt det.
 
Sv: GeKås-tråd

Det svart/beigeguldiga täcket såg fint ut, är det någon fodring i det ? :)

Jodå det är fodrat, men inte så jättemycket ca 200g skulle jag tippa..
Däremot var det ganska litet i storleken och min travare var för bred framtill till ett 155 täcke :D (Det händer minsann inte ofta)
Så det täcket sålde jag vidare till en stallkompis vars häst normalt sett har 145, men kan ibland ha 135... nu tältar han i 155-täcket ;)
 
Sv: GeKås-tråd

Jag tycker att det vara ett ganska klent sortiment när jag var där.
Mycket av grejerna är skit, men man kan ändå hitta en å annan grej som verkar vara bättre kvalité!
Lädret var ju rena skämtet!
 
Sv: GeKås-tråd

Jag kan ju bidra med bilder på det otroligt söta tränset som många har fyndat på gekås :D

Visst blev "min" lilla kille söt? :love:

17018277.jpg


Ignorera fotominen XD
17053566.jpg


Kan ju slänga in en kjol med bara för att hehe, fyndade denna kjol förra våren eller vintern tror jag :p Syns lte dåligt på svart häst men men :p
17052477.jpg
 
Sv: GeKås-tråd

Eller hur? ;)

En sån sötnos som han passar bra i ljusblått, nu är det bara ett ljusblått schabrak som fattas :p
 
Sv: GeKås-tråd

ooh någon som vågar sig på en ny gekåstråd!:D :bow:

jag funderade men var för feg:crazy: tänkte att det kanske hade gått med en tråd som bara fick innehålla bilder på vad man köpt och inköpslistor vad man vill köpa, men nu hoppas vi på att denna tråd lever länge:banana:
 
Sv: GeKås-tråd

en fråga ang reglerna i denna tråd.

om personen som lägger in bilder på inköp skriver pris redan i inlägget lär det väl inte vara förbjudet? sådant finns ju i de flesta andra trådar, pris på varan.. däremot det eviga tjatet om vad saken kostar i dessa trådar håller jag med om att det inte hör hit.
 
Sv: GeKås-tråd

att skriva "jag fyndade den här för 10 kr" bör vara fullt tillåtet.
jag har fått med prislappar på flera av mina bilder, och moderatorn har inte sagt något. att skriva pris direkt är ju inte värre än det.
 
Sv: GeKås-tråd

Ja så har jag fattat det också, att det är att FRÅGA om pris som är förbjudet, men skriver man själv ut det så är det okej.
 
Sv: GeKås-tråd

*KL*

Med andra ord, ni som skriver vad ni köpt och lägger ut bilder..GLÖM INTE priset så vi slipper Pm:a *lat* :o
 
Sv: GeKås-tråd

Tycker det låter som en jättebra idé att prissätta när man visar bilder. Ska själv komma ihåg det. :D

För min del blir det nog ingen Gekås resa innan jul. Fast andra sidan har jag ju mer och spendera efter Jul. ;)
 
Sv: GeKås-tråd

jag var där för ca 3 veckor sedan.. köpte en rumpvärmare.. mmm den var mysig att rida i:d!
köpte oxå ett par ridbyxor som har varit super sköna..

Ska snart dit igen! hoppas att man kan hitta lite schabrak men
jag har inte tyckt att dom har några snygga...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 800
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 095
Senast: Madalitso
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 796
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 852
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp