Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

img_6684_182357857.jpg


pic_181750054.jpg


img_6686_182360322.jpg


img_6700_182360610.jpg
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Fina saker! Fanns det mycket boots kvar? Och vad är det från Jacson?

Tänk på en sak bara, linda åt rätt håll så om de åker upp då åker de ut från hästen och in under den!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Fanns inte jättemånga boots när jag var där, men det är mycket möjligt att de fyller på. Frågade inte.

Det från Jacson är ett tävlingsregntäcke

Jag har lindat åt rätt håll. Det är lite ovanliga knäppen. Flärpen med knäpper med går frammåt, själva lindan bakåt (som på vissa benskydd/damasker).
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Udda lindor! Men det är nog meningen att det ska vara tvärt om eftersom att hästarna hamnar upp och ner, eller tänker jag helt fel? Risken att dom åker upp lär ju inte vara så stor i och för sig.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nä alltså hästen hamnar ju åt rätt håll på höger sidan men inte på vänster...(det är ju därför många lindor har loggan åt båda hållen!)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Var på Gekås idag och det var ganska lugnt med folk och varor, var tyvärr tomt i en del hyllor :( Men jag fick med mig ett par silverboots och ett par bronsfärgade (metallic) ca 60:-/paret, ett tävlingsregntäcke 30:- och Sjöbogårdens pälsglans med pump. Sen köpte vi en massa annat till oss och huset också!!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Vad letar du efter?

KL Dags för en ny tråd kanske?? Kan ta på mig ansvaret att göra en!!
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 109
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
917
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 348
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp