Bukefalos 28 år!

Göingeritten

Sv: Göingeritten

Vilken trevlig ritt och vilken bana!
Vi hade en jätterolig dag.
Är det möjligtvis någon som tog några kort på prisutdelningen för 12** där vi är med? Vi kom på femte plats och min fotograf fick lite imma på linsen så våra kort är rejält suddiga. Vore kul att ha.
MVH Kicki Hagevi och Sol
 
Sv: Göingeritten

Tack alla som berömmer Gwarant!
Han är helt underbar och jag är nog den lyckligaste människan på jorden just nu som har fått rida honom på tävlingen! Alltid pirrigt att låna någons häst dessutom. Längtar tills mitt ettårssto har vuxit på sig, då har hon en date....
 
Sv: Göingeritten

Jag efterlyser fler bilder från Göingeritten. Såg att det var flera stycken som fotade ute i spåret och vore kul att se dom bilderna. :)
 
Sv: Göingeritten

Vill tacka Glimma ryttarförening för den fina tävlingen! Välarrangerat, trevligt och finfin bana. Absolut en tävling jag vill rida fler gånger.
 
Sv: Göingeritten

*KL*

Nu har jag äntligen fått in bilderna på datan :laugh: Är mest bilder på prisutdelningen i 120km och på vinnaren där, men hann även få med lite andra pollar med :D

Segraren i 120km
31668026.jpg

31668029.jpg


Länken till alla bilder:
Göingeritten 2010
 
Sv: Göingeritten

Wow, superfina bilder!

Älskar hur lycklig och pigg mig pålle ser ut på bild 272:love:

Äh det var ju inte bildnumret. Den hette så här: 1285530582
 
Sv: Göingeritten

Tack för bilderna E. Du får se till att alltid ha med en fotograf på tävlingarna :-)
 
Sv: Göingeritten

Kul att ni gillar fotona! Fast nästa gång K hoppas jag ändå att han får lite mer att göra så det inte blir riktigt lika mycket tid över för fotande. :)
Är det någon särskild bild ni vill ha så maila så skickar jag den högupplöst ist, för de tappar en hel del i färg å kvalitet när jag komprimerar dem för webben.
/Emma
 
Sv: Göingeritten

:O! Finns det en till hoppare som vänsterprasslar på distansforumet?! :O Tycker vi kan ta en sväng på våra halvblod någon gång och rida en CR, är skittaggad på att tävla distans, varit i flera år, och ändå köper man ett jättehalvblod på 177, inte sådär jätteoptimalt till distansen, men vore skoj att testa iaf., bara för att det är kul. :)
 
Sv: Göingeritten

Tycker absolut att ni ska testa med era jättar. 5 mil bör alla friska hästar med normal kondition klara, annars är det något fel på dagens hästmaterial :p Min personliga åsikt.
 
Sv: Göingeritten

:O! Finns det en till hoppare som vänsterprasslar på distansforumet?! :O Tycker vi kan ta en sväng på våra halvblod någon gång och rida en CR, är skittaggad på att tävla distans, varit i flera år, och ändå köper man ett jättehalvblod på 177, inte sådär jätteoptimalt till distansen, men vore skoj att testa iaf., bara för att det är kul. :)

Hahaha nja jag har aldrig ridit distans men hjälper till på Göingeritten då det är vår klubb som anordnar den ;)
Ja det tycker jag låter som en bra Idé :idea: Ska vi försöka sikta in oss på lilla Göingeritten nästa år? :D
 
Sv: Göingeritten

Jaaa! Blir iofs. en rätt bra bit för mig att åka (bor ju i Stockholmsområdet). Men vore ju skitskoj! :laugh: Men din mörka är väl rätt stor också va? Han som typ heter Star eller något, och går 130? Den fina! :P
 
Sv: Göingeritten

Jaaa! Blir iofs. en rätt bra bit för mig att åka (bor ju i Stockholmsområdet). Men vore ju skitskoj! :laugh: Men din mörka är väl rätt stor också va? Han som typ heter Star eller något, och går 130? Den fina! :P

Wiiie! :D
Ja han e 175cm. Men jag tycker inte han känns så stor att rida :p Men jag har inte honom kvar, för han har åkt tillbaka till sin ägare i Finland :( Så nu har jag bara en ponny, som ska säljas till våren. Ifs så har jag ju Grålle med men han blir nog inte frisk till dess.
 

Liknande trådar

Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 078
Senast: skogaliten
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 605
Senast: Eurydome
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
11
· Visningar
2 512
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 624
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp