Bukefalos 28 år!

Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått myror! Min granne sa för några veckor sen att hon hade. Jag var då lyckligt utan. Nu har de jävlarna kommit hit.
På måndag köper jag myrdosor! :devil:
 
Jag stör mig på att jag inte lyckas få igång ett gammalt datorspel :arghh: Jag har följt tre miljoner guider på hur man kan göra med gamla spel men ingenting fungerar :turd:
 
Att jag bara kunde jogga 15 minuter idag innan jag plötsligt fick håll. :( Jag fick därmed gå en bit och sen fortsätta springa, sammanlagt blev det kanske bara 25 minuters jogging. Jag som aldrig brukar drabbas av håll. :down:
 
Jag var hemma hos min yngre syster på födelsedagskalas idag.
Jag stör mig på att hennes hem är perfekt, ljust, nytt och fräscht och otroligt välstädat. :cautious:
Det får mitt eget hem att framstå som rörigt, ostädat och med på tok för mycket prylar och färger. :o
Jag har tidigare varit grymt pedantiskt men slappat till mig en hel del på den punkten på senaste tiden. Det stör jag mig också på. ;) Man kan säga att jag prioriterat annorlunda med ett finare ord.:angel:
När jag kom hem så städade jag ur min garderob och det var väldigt välbehövligt. Ganska nöjd efteråt men störde mig lite på mig själv i alla fall. ;)
Komplicerat! :p
 
När jag pratade med min kontaktperson i torsdags berättade hon att det verkar vara ute med att gå ut och dansa. Numera sätter sig folk på krogen och tar en öl och pratar skit istället. SUCK!
Lazy Pethead
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 426
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 861
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 879
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 349
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp