Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag stör mig som fan på att min mobiltelefon inte hittar något wifi hemma. eftersom abonnemanget är borta så måste jag ha wifi för att använda bankid till exempel. Dumjävla mobil
 
Fästingar! :yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:

Stod i hissen på väg in från en fantastiskt mysig runda ute med katten. Har katten i famnen när jag ser ett "frö" i hennes panna. Jag plockar bort "fröet", bara för att inse att det är en fästing. Uääärk! :yuck: Nu kliar det i hela kroppen.

Det enda som NÅGONSIN fått mig att överväga att inte ha hundar under täcket är just detta - fästingar! (Fast det goda har fått vinna över det eventuellt onda. ^^) Maken till äckliga djur! Inte verkar de göra någon nytta heller.
 
Det enda som NÅGONSIN fått mig att överväga att inte ha hundar under täcket är just detta - fästingar! (Fast det goda har fått vinna över det eventuellt onda. ^^) Maken till äckliga djur! Inte verkar de göra någon nytta heller.
Man får ha ljusa enfärgade sängkläder. Nu har mina hundar sällan legat under täcket, men gärna i sängen.
 
Fästingar! :yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:

Stod i hissen på väg in från en fantastiskt mysig runda ute med katten. Har katten i famnen när jag ser ett "frö" i hennes panna. Jag plockar bort "fröet", bara för att inse att det är en fästing. Uääärk! :yuck: Nu kliar det i hela kroppen.
Nu kom kise och var bedårande och gosade med mig... OCH SÅ KRYPER DET EN ÄCKLIG FÄSTING PÅ HENNES KIND :cry::cry::cry::yuck::yuck::yuck:

Lämna min katt ifred, fästinghelveten!
 
Stör mig på att min förkylning inte lägger sig. Och att cocillana inte fungerar som hostdämpande. Man vill ju inte gärna överdosera skiten, samtidigt vill man inte gärna hosta sönder sig alldeles.
 
Stör mig på rörmokarfirman som ALDRIG kan göra som de säger, om de överhuvudtaget säger något alls... :mad: Jag väntar på att de ska komma och serva vattenfiltret, samt plocka bort en duschvägg. "De ringer på morgonen den dagen de kommer", säger damen på kontoret. "När ungefär tror du att det blir?", undrar jag (jag ringde någonstans runt den 10 maj). "Ja, det blir ju inte förrän tidigast nästa vecka" (detta var veckan som just passerat), "och så är det ju många kortveckor nu och så...."

Ja, och sedan är det ju semester, och då stänger hela firman i över en månad. Så vad kan jag förvänta mig...september, kanske :mad: ??? De har verkligen världens sämsta framförhållning och "bokningssystem" (det har de uppenbarligen inget alls).
 
Stör mig på rörmokarfirman som ALDRIG kan göra som de säger, om de överhuvudtaget säger något alls... :mad: Jag väntar på att de ska komma och serva vattenfiltret, samt plocka bort en duschvägg. "De ringer på morgonen den dagen de kommer", säger damen på kontoret. "När ungefär tror du att det blir?", undrar jag (jag ringde någonstans runt den 10 maj). "Ja, det blir ju inte förrän tidigast nästa vecka" (detta var veckan som just passerat), "och så är det ju många kortveckor nu och så...."

Ja, och sedan är det ju semester, och då stänger hela firman i över en månad. Så vad kan jag förvänta mig...september, kanske :mad: ??? De har verkligen världens sämsta framförhållning och "bokningssystem" (det har de uppenbarligen inget alls).

Byt rörkrökare. Det gjorde jag när jag åtgärdade mitt badrum. Idioterna som var här först kommer inte att sätta sina fötter i mitt hus igen.
 
Stör mig på att tvätten går så jävla långsamt... Slängde in ett par jeggings på snabbtvätt, ska ta en kvart, de har varit där typ en halvtimme nu. I den här takten lär jag få dra på mig jeans eller nåt och svettas ihjäl :meh:
Mvh har praktik i ett varmt kök
 
Ang mordet på Tova. Pojkvännen beskrivs som "en helt normal kille som hade lite rackartyg för sig". Sen när är det att betrakta som "rackartyg" att misshandla sin flickvän? Funderar på vad mord kan tänkas betraktas som. Ett litet "pojkstreck" eller ett "hyss" kanske? :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 385
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 775
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 289
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp